Hvem er det helt nøjagtig du mener når du siger fragtmanden? Jeg tror ikke jeg er så meget inde i termerne så jeg aner hvem jeg ellers kunne forvente skulle transportere det til Kastrup (Bageren :D)
kommer også lidt an på hvad den fylder, men danske fragtmænd, ellers skriv til mig igen hvis jeg skal finde en kurerer til det´, men ved ikke hvad du selv regner med af pris
Jeg fik fat i en kurer som ville gøre det for 700,- og nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hvor jeg fandt ham. jeg mente at det bude da max koste 4-500,- :D
Jo, hvad fylder det! 30 cm i højden og så en kvadratmeter .. Det er et jeg har købt privat, så det er jo bare pakket sammen, ikek noget med kasser etc. Det gør det også umuligt med Danske fragtmænd, og at få dem jeg købte teltet af til at få det pakket ind så Danske fragtmænd gider at transportere det, det er ikke de 200 kr værd
Ellers prøv Thurah. De er ikke deciderede fragtmænd, men de har et par biler i Jylland, der kommer til Sjælland omkring torsdag. Det kan være de kan tage det med for en billig penge