Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når man ikke er uddannet..

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Give
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa allesammen.

Jeg sidder her og har tænkt på hvad man egentlig kalder sig når man ikke er uddannet inden for grafisk design, hjemmeside programmering osv. Jeg skal starte en lille virksomhed til sep, men er ik uddannet inden for fagene.

Jeg er bare knald god til grafik og programmering.. selvfølgelig kan jeg ik det hele endnu, og har da også spørgsmål som i herinde hjælper md, hvilket jo er rigtig dejligt. :-)

Jeg tænker bare, hvad hedder det så når man ikke er uddannet.?  Selvllært?

Hmm.. Jeg vil jo ikke lyve om noget, men det skal jo heller ik lyde som om jeg ik kan finde ud af det.? Jeg håber i forstår et sådan rodet spørgsmål..

Mvh Caroline.

Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 15:28

Så er du vel autodidakt :)

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 17:01

Hej Caroline,

Du kan jo altid kalde dig konsulent. :-)

Hilsen
Nicolaj

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:07

Hehe..

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:54

Hvad med at kalde dig web-cowboy eller i dit tilfælde web-cowgirl. Jeg har hørt det brugt en del gange om selvlærte indenfor branchen. Det lyder også sejere end kedelige titler som f.eks. Civilingeniør.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:55

Nicolaj:
Du kan jo altid kalde dig konsulent. :-)

Det er der mange telefonsælgere m.v. der gør, så det fancy er lidt gået af den titel.

Fra Randers C
Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 18:13

Webpilot

Det giver også en lille snak med kunden om "hvad det med pilot" er for noget - det er sådan én der hjælper dig med at komme derhen hvor du gerne vil osv...

Hilsen Carsten

Fra Give
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 22:02

Tak for jeres gode bud.. WebPilot.. Det lyder faktisk rigtig godt.. Og den med en lille snak med kunden er da en rigtig god indgangsvinkel.. SUPER... Web-cowgirl... Det ville jeg nok lige skulle vænne mig til, men jo mere man siger det, jo bedre lyder det faktisk... !

Så Tak for hjælpen.. Smile

- Caroline

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 23:05

Hej Caroline

Jeg vil råde dig til at overveje hvilke kunder du gerne vil have, personligt hader jeg folk der sælger sig selv på deres titel. Jeg valgt at fjerne min titel fra mine visitkort dels fordi jeg har en personlig kontakt med mine kunder og  i nogle tilfælde arbejder jeg som konsulent, programmør, bogholder eller noget helt andet. Jeg kunne med rette skrive direktør på mit visitkort, og det lyder da også flot, jeg syns bare det er tamt når man så tjekker firmaet ud og finder ud af det er et enkeltmandsfirma.

Men der er ingen tvivl om at et visitkort med titlen direktør vil åbne nogle døre i visse firmaer, men personligt tror jeg kun det er indtil man baggrundstjekker firmaet. Brug kræfterne på at få et par gode referencer, jeg har en kammerat som er selvlært webdims, og han levere ting til Berlinske medier m.m. Hvis du kan levere varen er folk ligeglad med om du er uddannet grafiker eller landmand, de vil bare have et produkt der duer til en fornuftig pris.

Hilsen

Torben

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)