Hej Kære aminoer Som i kan se er der mange der har fået brev fra Dansk Internet register, jeg har fredags fået et brev magen til, jeg vælger så bare at ignorer dette brev, men nu kommer mit såørgsmål så. ? Hvordan kan sådanne firmaer overhovdet fungere. altså hvordan starter man sådanne firma. man kan vel ikke gå ned i sin bank og spørge om lov om man kan få lov til at starte et fupfima som dette.? Tænker på hvordan gør de det ? uden at blive taget. for har dobbelt tjekket dem og det ser ud til de snyder en pæn sjat firmaer for store summer. bliver de ikke snuppet på et tidspunkt? dette inlæg er ikke skrevet for at inspirere til at starte sådanne firma) bare for en god ordens skyld. håber at høre fra jer.
|
Tekko Produktudvikling:Hej Kære aminoer
Som i kan se er der mange der har fået brev fra Dansk Internet register, jeg har fredags fået et brev magen til, jeg vælger så bare at ignorer dette brev, men nu kommer mit såørgsmål så. ?
Hvordan kan sådanne firmaer overhovdet fungere. altså hvordan starter man sådanne firma. man kan vel ikke gå ned i sin bank og spørge om lov om man kan få lov til at starte et fupfima som dette.?
Tænker på hvordan gør de det ? uden at blive taget. for har dobbelt tjekket dem og det ser ud til de snyder en pæn sjat firmaer for store summer. bliver de ikke snuppet på et tidspunkt?
dette inlæg er ikke skrevet for at inspirere til at starte sådanne firma) bare for en god ordens skyld.
håber at høre fra jer.
I banken for at oprette en konto, dem stikker du vel bare en hvid løgn, ligesom du hos CVR bare vælger en tilfældig branche..
Det tror jeg aldrig at der er nogen der checker om passer... ??
Hvis man endelig ville det, så tror jeg egentlig ikke det er så svært.