Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Send SMS'er online billigere end du kan fra mobiltelefonen

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Især er det brugbart hvis du sender sms'er til udlandet. Normalt koster disse op til 2,50 på mobilen, men hvis du sender dem fra Tigernet.dk så er prisen 20 øre....

SMS'er til danmark koster kun 10 øre.

Hvis du så tager imod nogle af de tilbud som der vises øverst på siden, så får du point for dem du kan sende fra.

Hvis du er i udlandet og vil kunne sende, så kontakt mig så kan vi finde ud af en løsning da det kun er muligt for danske numre at tilmelde sig lige nu.

Adressen er http://www.tigernet.dk

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 14:38

Kan man kun sende SMS fra jeres eget interface på selve hjemmesiden?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:40

Martin van de Belt:

Kan man kun sende SMS fra jeres eget interface på selve hjemmesiden?

Ja... men er i fuld sving med en ny side hvor det gør det muligt at tilgå ens konto med webservices. Derudover et program til Windows Mobile så man fra mobilen kan sende via sin konto på Tigernet.dk

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:00

Hej Niels

Jeg synes det lyder rigtig godt.

Jeg var lige forbi din hjemmeside, og jeg må indrømme at jeg ville ALDRIG bruge din service hvis jeg ikke "kendte" dig her fra Amino. Dit site udstråler på ingen måde tillid. Det er ikke ment som et surt opstød, men blot en konstatering, da jeg er sikker på at der også er andre der har det på samme måde. Og det er utrolig ærgeligt når du har et godt produkt! Må jeg derfor anbefale at du får kigget lidt på designet / opbtgningen af hjemmesiden?? Smile  

Hilsen Morten

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 15:06

Enig med Morten....

Plastret til med reklamer/Adsense og et gustent design.............det gør ikke at man får tillid til dem der står bag ;o)

Husk at lave en ny tråd, når man kan bruge det fra egen webside...

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:06

Hej Morten

Yep... er klar over at den skal have en ansigtsløftning, som batter. Selve sitet er kodet for et par år siden blot for en test til adsense, men efterhånden er der kommet flere og flere på. Jeg er i gang med et nyt design som er bedre end nuværende (der skal ikke så meget til).

Men servicen fungerer upåklageligt og jeg får tit mails med folk der er glade for det. En af mine medlemmer blev rent faktisk gift med sin kæreste hvor han brugte Tigernet.dk til at holde kontakten med hende :)

En af de ting jeg arbejder på lige nu er at have redundante sms-gateways, så hvis den ene "smutter i svinget" så kan den anden tage over (noget jeg allerede HAR gjort brug af).

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:08

Business:

Plastret til med reklamer/Adsense og et gustent design.............det gør ikke at man får tillid til dem der står bag ;o)

Husk at lave en ny tråd, når man kan bruge det fra egen webside...

Hej Jack

Adsense er ligepræcis årsagen til at jeg kan gøre det så billigt. Reklamerne i toppen er der for at man kan spare point op til at kunne sende SMS'er uden at skulle have sit kreditkort op af lommen.

Der kommer en ny tråd når du kan sende fra din egen webside :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:14

Niels - netopcom.dk:

Hej Morten

Yep... er klar over at den skal have en ansigtsløftning, som batter. Selve sitet er kodet for et par år siden blot for en test til adsense, men efterhånden er der kommet flere og flere på. Jeg er i gang med et nyt design som er bedre end nuværende (der skal ikke så meget til).

Men servicen fungerer upåklageligt og jeg får tit mails med folk der er glade for det. En af mine medlemmer blev rent faktisk gift med sin kæreste hvor han brugte Tigernet.dk til at holde kontakten med hende :)

En af de ting jeg arbejder på lige nu er at have redundante sms-gateways, så hvis den ene "smutter i svinget" så kan den anden tage over (noget jeg allerede HAR gjort brug af).

Det er godt at du er klar over det Smile

Og rigtig spændende bliver det når det kan bruges med window mobile. Så kan min datter få "fri surf" i stedet for "fri sms" Big Smile - så behøver hun ikke at plage om begge dele *g*

Hilsen Morten

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 15:42

Hej Niels

Jeg har en tilsvarende (men dyrere) service hos en af jeres konkurrenter, og nu, hvor I skal i gang med at ændre på jeres site, vil jeg da lige fortælle, hvad det var, der gjorde, at jeg besluttede mig for netop den leverandør:

Det var kl. 3 om natten og jeg havde brug for at sende SMS-er til nogen kl. 8 om morgenen men skulle også gerne undgå at skulle stå op inden kl. 8, når jeg var færdig med mit skriveri så sent. Jeg ledte på nettet, indtil jeg fandt en leverandør, som kunne opfylde mine to betingelser: Omgående tilmelding (jeg fik 10 gratis SMS-er, og det var nok...) og at jeg kunne tidsforskyde udsendelsen. På det tidspunkt var jeg ligeglad med prisen pr. sms og endte med at købe 1000 danske SMS-er det tredobbelte af din pris.

Min begejstring for at skrive SMSer på mobilen er yderst begrænset, jeg er meget, meget hurtigere på et qwery-tastatur. Så jeg fylder bare op, når jeg har brugt mine SMS-er, uanset at det er dyrt, fordi jeg kan de ting, der er vigtige for mig, og fordi systemet er uhyre enkelt at bruge.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:48

Hej Anette

Ja.... tidsbestemt afsendelse er også en af de ting jeg har stående på min liste over nye ting der skal laves.... Jeg kender godt det med at det er hurtigere at skrive på et QWERTY tastatur end på mobilen. 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)