Hej, og tak fordi du kigger i min tråd. Jeg er ved at åbne en webshop, hvor jeg vil sælges noget, der hedder invisibleSHIELD produceret af ZAGG. Jeg er ved at være nået så langt, at jeg skal til at købe varer til lager, og det er i den forbindelse, at jeg har brug for netop din hjælp! Du vil blive præsenteret for en annoncetekst, der vil fremgå af min webshop, og ud fra den bedes du svare på 3 spørgsmål: 1) Hvilken mobiltelefon har du? (Mærke og model) Du er naturligvis også velkommen til at kommentere annonceteksten, hvis du har forslag til rettelser/forbedringer. Tak for din tid! Som tak vil alle Aminoer der svarer, modtage en rabatkode der giver 20% rabat på al køb i webshoppen. Annonceteksten: ZAGG's invisibleSHIELD er en enestående, gennemsigtig og ultraresistent beskyttende hinde, der vil beskytte din mobiltelefon for ridser og slidtage. Den eksklusive hinde dækker og beskytter din enhed foran og bagpå, og sørger for at holde den i lige så god stand, som den dag du tog den ud af æsken. |
Hjælp mig ved at svare på 3 spørgsmål
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)