Distributionsomkostninger er jo skyhøje, og det irriterer mig.
Jeg leder efter nogle alternativer, hvor man fx. dumper varerne et sted, hvorefter kunden selv kan hente dem. Det er måske ikke den bedste løsning, men det ville være rart at have flere muligheder at overveje!
Er der andre, der kan komme på andre alternativer? Jeg har ikke råd til ikke at være kreativ.
Hvis der forresten er nogen, der distribuerer på Sjælland med utroligt lave priser, så ville det være et godt tidspunkt at reklamere for sig selv ! Jeg har ikke høje krav til leveringstider, og mine pakker vejer 15 kg.
Cheers
Besøg Terry - en intelligent hundeservice, der bl.a. guider dig hen til det rigtige hundefoder.
Hvis der forresten er nogen, der distribuerer på Sjælland med utroligt lave priser, så ville det være et godt tidspunkt at reklamere for sig selv ! Jeg har ikke høje krav til leveringstider, og mine pakker vejer 15 kg.
Vi kan distribuere over hele landet til kr. 84,- pr. 15 kg pakke (både til til private og erhvervsmodtagere) hvis du samtidig har lagerhotel hos os (jeg mener jeg så en forespørgsel fra dig vedr. lagerhotel i en anden tråd). Nu ved jeg godt at det ikke var det, du efterspurgte men da ingen andre har svaret var her mit bud. Læs evt. mere på http://www.tropefisk.dk/shop/cms-54.html
Igennem samarbejds partnere kan jeg tilbyde distribution i hele dk mellem 0-30 kg til 69 ,- pr pakke ( både erhverv og privat ) , der kommer så et lille diesel tillæg og afhentnings gebyr oven i, men hvis man f.eks. sender 10 pakker om dagen er det nærmest ingen ting vi snakker
Distributionsomkostninger er jo skyhøje, og det irriterer mig.
Jeg leder efter nogle alternativer, hvor man fx. dumper varerne et sted, hvorefter kunden selv kan hente dem. Det er måske ikke den bedste løsning, men det ville være rart at have flere muligheder at overveje!
Er der andre, der kan komme på andre alternativer? Jeg har ikke råd til ikke at være kreativ.
Cheers
Hej Marcus
Ja distribution - især af lidt tungere / større pakker er efterhånden blevet en stor salgshindring for web shops. JEg mener - der er jo ingen fornuft i at sælge varer til et par hundrede, hvis man så skal betale 100kr i fragt oveni hos postdanmark. Det er jo sindsygt.
Jeg har lige indgået kontrakt med AB transport (tlf.: 21 44 03 03), der ligger i Hvidovre. Deres priser er:
Det lyder som en god deal du har der med AB transport. hvor mange pakker har du lovet som minimum/årligt? skal du levere på en terminal, eller henter de hos dig?
Det er vist AB´s listepriser. Jeg har ikke lovet noget som minimum/årligt - og de kommer og afhenter hos os samme dag hvis jeg bestiller afhentning inden kl. 12 - uden tillæg. Det synes jeg er fair nok. Eneste ulempe lige pt. er at de kun kører på Sjælland.