Hej, Jeg hedder Simon og har et kanon tilbud til dig! Få dit eget reklame nyhedsbrev! Du kan nu tjene lidt ekstra ved at sende reklamer ud :-) Det fungere sådan, at jeg betaler for domæne, et års webhosting og et system til at fange mails, det eneste du skal er at få noget forside grafik samt betale for co-reg. Jeg køre en konkurrence ud hvor folk bliver tilmeldt nogen mails, eksempel tilbyder jeg dette til 3 folk her fra amino, lad os sige de vælger at kalde deres nyhedsbreve petersnews, jensnews og madsnews. Så bliver der lavet en konkurrence om en bærbar computer, så tilmelder folk sig konkurrencen og acpt. at modtage mails fra de 3 nyhedsbreve. Det lyder måske for godt til at være sandt, og det er det næsten også, fordi, før det kan løbe rundt bliver du nød til at købe mindst 2000 co-reg (mail tilmeldinger) gerne flere, og håber da også du løbende vil købe flere. Alt efter pris for hver co-reg (mail) kan vi snakkes om, send lige en privat besked hvis det var noget. Mvh. Simon |
Hej
Ikke for at nedgører din ide eller noget, men hvordan kan du skrive "Gratis hobby projekt" i din overskrift, og så senere i din tekst skrive at man skal købe 2000 mail?
Hvad koster det ca?
MvH Kristoffer