Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde opgaver / kunder

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Har I en ide eller et godt råd til mig?

Jeg søger diverse forefaldene arbejde, hovedsageligt indenfor IT og design. Jeg kan arbejde aften og weekend pga. mit dagjob.

Her er nogle af de ting jeg kan lave:

• General DTP og grafisk arbejde som logo, brevlinie, plakater, annoncer, visitkort m.v
  • CMS Websites og webdesign
  • Billedredigering/retouch/fritlægning
  • Packshot fotografering
  • Setup og installation af software på PC / Mac
  • Installation og reparation af hardware på PC / Mac
  • Opsætning af diverse hardware som printere, scannere, trådløst netværk m.v.
  • Rengøring af laptops, desktop, skærme m.v.

Har du noget arbejde jeg kan hjælpe dig med at udføre? Eller kender du nogen der kender nogen?

Du skal være velkommen at kontakte mig - evt. via kontaktformularen på min hjemmeside - www.ComputerLab.dk

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 21:19
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

ComputerLab:

Har I en ide eller et godt råd til mig?

Jeg søger diverse forefaldene arbejde, hovedsageligt indenfor IT og design. Jeg kan arbejde aften og weekend pga. mit dagjob.

Her er nogle af de ting jeg kan lave:

• General DTP og grafisk arbejde som logo, brevlinie, plakater, annoncer, visitkort m.v
  • CMS Websites og webdesign
  • Billedredigering/retouch/fritlægning
  • Packshot fotografering
  • Setup og installation af software på PC / Mac
  • Installation og reparation af hardware på PC / Mac
  • Opsætning af diverse hardware som printere, scannere, trådløst netværk m.v.
  • Rengøring af laptops, desktop, skærme m.v.

Har du noget arbejde jeg kan hjælpe dig med at udføre? Eller kender du nogen der kender nogen?

Du skal være velkommen at kontakte mig - evt. via kontaktformularen på min hjemmeside - www.ComputerLab.dk

Mvh
Brian Jørgensen

Kan du få et typematrix til at virke på en mac ligesom den gør på windows? Hvis du altså kender typematrix...

Anyhow - det er et specielt tastatur der fungerer på windows, men mange af tasterne kan ikke på mac - det er noget med funktionstaster.

VH Jørgen Olsen

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Skrevet kl. 21:40

Hej Jørgen

Jeg har ikke adgang til et typematrix keyboard, så jeg kan ikke teste det af. Men måske et program som  Ukelele kan ordne det?
http://www.macupdate.com/info.php/id/14495

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 21:50

ComputerLab:

Hej Jørgen

Jeg har ikke adgang til et typematrix keyboard, så jeg kan ikke teste det af. Men måske et program som  Ukelele kan ordne det?
http://www.macupdate.com/info.php/id/14495

Mvh
Brian Jørgensen

Jo - det kan sikkert godt lade sig gøre - jeg magter bare ikke at sætte mig ind i sådan noget - har sgu for travlt.

Ville ønske der var en der kunne få det til at spille uden jeg skulle spekulere mere over det.

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Skrevet kl. 22:18

Jeg kigger gerne på sagen, i så fald skal du undvære dit keyboard imens.

Mvh
Brian Jørgensen

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 22:21

ComputerLab:

Jeg kigger gerne på sagen, i så fald skal du undvære dit keyboard imens.

Mvh
Brian Jørgensen

Det gør ikke noget - jeg købte 8stk hjem fra USA fordi jeg er slem til at slide tastaturer op :)

Hvad gør vi?

VH Jørgen Olsen

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Skrevet kl. 22:33

Mit forslag er at jeg kommer on-site og afhenter keyboard, undersøger sagen på mit værksted, skriver en installations vejl., retunerer keyboard og udfører installationen.
Jeg vil tro det er en 3 timers operation, kan jeg ikke løse opgaven er det uden beregning.

Hvad siger du til det?

Mvh
Brian Jørgensen

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 22:39

ComputerLab:

Mit forslag er at jeg kommer on-site og afhenter keyboard, undersøger sagen på mit værksted, skriver en installations vejl., retunerer keyboard og udfører installationen.
Jeg vil tro det er en 3 timers operation, kan jeg ikke løse opgaven er det uden beregning.

Hvad siger du til det?

Mvh
Brian Jørgensen

Hejsa.

Mit budget var på 1 time :( Havde forestillet mig hvis du alligevel var i københavn kiggede du lige forbi og fiksede det onsite - det burde være pissenemt - det er bare et spørgsmål om at få knapperne til at gøre det jeg vil have - altså ligesom de opfører sig på en windows maskine.

Venter til bedre tider.

VH Jørgen Olsen

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Skrevet kl. 11:38

Der er måske andre der har et forslag?

Mvh
Brian Jørgensen

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 11:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Brian

Jeg har ikke et var på Jørgens problem, men jeg vil svare på dit oprindelige spørgsmål.

Jeg har lagt mærke til at du er ENORMT sulten efter kunder, og ofte "spammer" du salgsindlæg i tråde der slet ikke har noget med det at gøre. På mig virker det frembusende, og nærmest desperat og giver et indtryk af at du har for meget tid og ingen kunder - her tænker jeg så "Hvorfor  har han ingen kunder - måske er han dårlig til det han laver" og vælger en anden.

Derudover linker du i alle din indlæg til en eller anden kontaktformular på din side. Jeg gider sq ikke til at finde et kontaktformular på din side for at sende dig en besked. Hvis du vil have mig som kunde kan DU sende MIG en mail, eller skrive din EMAIL-ADRESSE så jeg nemt kan kontakte dig.

Til sidst har du nogle ret uigennemskuelige priser på din hjemmeside. At basere prisen på en hjemmeside på antal undersider og et antal (valgfrie) funktionaliteter er i mine øjne ikke seriøst. Skriv din timeløn, og giv prisEKSEMPLER på nogle mere eller mindre konkrete cases.

Det var mine 25 cent.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)