Jeg har ikke adgang til et typematrix keyboard, så jeg kan ikke teste det af. Men måske et program som Ukelele kan ordne det? http://www.macupdate.com/info.php/id/14495
Jeg har ikke adgang til et typematrix keyboard, så jeg kan ikke teste det af. Men måske et program som Ukelele kan ordne det? http://www.macupdate.com/info.php/id/14495
Mvh Brian Jørgensen
Jo - det kan sikkert godt lade sig gøre - jeg magter bare ikke at sætte mig ind i sådan noget - har sgu for travlt.
Ville ønske der var en der kunne få det til at spille uden jeg skulle spekulere mere over det.
Mit forslag er at jeg kommer on-site og afhenter keyboard, undersøger sagen på mit værksted, skriver en installations vejl., retunerer keyboard og udfører installationen. Jeg vil tro det er en 3 timers operation, kan jeg ikke løse opgaven er det uden beregning.
Mit forslag er at jeg kommer on-site og afhenter keyboard, undersøger sagen på mit værksted, skriver en installations vejl., retunerer keyboard og udfører installationen. Jeg vil tro det er en 3 timers operation, kan jeg ikke løse opgaven er det uden beregning.
Hvad siger du til det?
Mvh Brian Jørgensen
Hejsa.
Mit budget var på 1 time :( Havde forestillet mig hvis du alligevel var i københavn kiggede du lige forbi og fiksede det onsite - det burde være pissenemt - det er bare et spørgsmål om at få knapperne til at gøre det jeg vil have - altså ligesom de opfører sig på en windows maskine.
Jeg har ikke et var på Jørgens problem, men jeg vil svare på dit oprindelige spørgsmål.
Jeg har lagt mærke til at du er ENORMT sulten efter kunder, og ofte "spammer" du salgsindlæg i tråde der slet ikke har noget med det at gøre. På mig virker det frembusende, og nærmest desperat og giver et indtryk af at du har for meget tid og ingen kunder - her tænker jeg så "Hvorfor har han ingen kunder - måske er han dårlig til det han laver" og vælger en anden.
Derudover linker du i alle din indlæg til en eller anden kontaktformular på din side. Jeg gider sq ikke til at finde et kontaktformular på din side for at sende dig en besked. Hvis du vil have mig som kunde kan DU sende MIG en mail, eller skrive din EMAIL-ADRESSE så jeg nemt kan kontakte dig.
Til sidst har du nogle ret uigennemskuelige priser på din hjemmeside. At basere prisen på en hjemmeside på antal undersider og et antal (valgfrie) funktionaliteter er i mine øjne ikke seriøst. Skriv din timeløn, og giv prisEKSEMPLER på nogle mere eller mindre konkrete cases.