Nu er jeg endelig blevet færdig med min hjemmeside: Christofferoe.com. Det ville glæde mig rigtig meget hvis i vil give lidt feedback? Ser den sej ud? Er den overskuelig? Er den for mærkelig? I det hele taget hvad syntes I?
Hilsen og tak på forhånd: Christoffer Ø - 14 årig iværksætter / "grafiker". |
Hej Christoffer.
Ros:
- En flot og overskuelig side, som benytter nogle store og tydelige skrifttyper, hvilket gør det enkelt og ikke så tungt at læse.
- Du har også benyttet en simpel navigation.
Ris:
- Du selvmodsiger lidt dig selv på forsiden, hvilket egentlig giver et lidt underligt førsteholdsindtryk. Selvfølgelig forventer alle, at du overholder dine deadlines ellers vil de ikke handle med dig.
- Du er nødt til at få nogle referencer op. Det er her igennem grafikere sælger allerbedst, hvis man ikke har se de forskellige projekter du har udrettet, og sidder og vurderer om man skal vælge dig, som ingen referencer har, eller konkurrenten som har masser af referencer af forskellige typer, vil hovedparten nok vælge din konkurrent, så det bør du helt sikkert optimere.
Held og lykke. Det er godt, du starter i en tidlig alder, så du har god tid til at skaffe dig kunder samt erfaring på området.