Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Christofferoe.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg endelig blevet færdig med min hjemmeside: Christofferoe.com.

Det ville glæde mig rigtig meget hvis i vil give lidt feedback? Ser den sej ud? Er den overskuelig? Er den for mærkelig? I det hele taget hvad syntes I?

Hilsen og tak på forhånd:

Christoffer Ø - 14 årig iværksætter / "grafiker".

Feedbag.dk - Live support.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 15:06

Hej Christoffer.

Ros:

• En flot og overskuelig side, som benytter nogle store og tydelige skrifttyper, hvilket gør det enkelt og ikke så tungt at læse.
  • Du har også benyttet en simpel navigation.

Ris:

• Du selvmodsiger lidt dig selv på forsiden, hvilket egentlig giver et lidt underligt førsteholdsindtryk. Selvfølgelig forventer alle, at du overholder dine deadlines ellers vil de ikke handle med dig.
  • Du er nødt til at få nogle referencer op. Det er her igennem grafikere sælger allerbedst, hvis man ikke har se de forskellige projekter du har udrettet, og sidder og vurderer om man skal vælge dig, som ingen referencer har, eller konkurrenten som har masser af referencer af forskellige typer, vil hovedparten nok vælge din konkurrent, så det bør du helt sikkert optimere.

Held og lykke. Det er godt, du starter i en tidlig alder, så du har god tid til at skaffe dig kunder samt erfaring på området.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 15:22

Hej du

Har lige kigget kort på siden..............

Den skal gennegås for stavespader............ex. skal der stå "producerer" i 3. linje af brødteksten på forsiden. Det hedder heller ikke forespørgelse, men forespørgsel.

Det med at dele ord med bindestreg (linjeskift) holder ikke imo. det ser forfærdeligt ud.

Forsiden: Jeg synes at det er ren volapyk, det du skriver i brødteksten på forsiden................

Produkter: Du skriver "nogen af de produkter", men mener "nogle af de produkter"

Referencer: Her dukker produkter op igen, men ingen referencer!!!!!!!!!!

Kontakt: Du skriver "en forespøgelse eller et spøgsmål"...........hmmmm................mystisk formuleret. Den blå action-knap - Teksten forvirrer mere, end den gavner. Ris/ros til siden - Til den type side, ville jeg fjerne det.

Du bør få gået alle dine tekster igennem. Formuleringer er ret besynderlige og man skal læse det mere end een gang, for at være sikker på hvad du mener.

Ellers..........er det da en fin side (ikke lige min smag), som sagtens kan virke positivt på folk. Dejlig simpel og overskuelig.

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 15:33

Jeg er helt enig med hvad Jack skriver ovenfor.

Få læst en grundig omgang korrektur, og overvej hvad du vil signalere - at du på forsiden skriver at man kan forvente lang leveringstid er ikke ligefrem salgsfremmende :)

Designmæssigt er ideen da sjov nok.

Fra Odense
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 16:46

Tak for den konstruktive kritik. Dog var der noget af det jeg godt kunne have undværet. Jeg kan se hvad i mener, og vil da også gerne indrømme at noget af det jeg har lavet har været venstrehåndsarbejde. Jeg er allerede igang med at rette teksten for fejl. I skal vide at jeg lytter til alt hvad i siger for jeg har trodsalt meget at lære endnu. Heldigvis!

Tak igen!

Feedbag.dk - Live support.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)