Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CVR/SE nummer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg arbejder stadig med en ide om at aabne en internetshop og vil super gerne ud paa CIFF messen her i august for at tjekke toej markedet ud. Men for at blive registreret skal der opgives CVR/SE nummer. Er det ved Erhvervs & Selskabsstyrelsen jeg faar et saadan og hvad er proceduren? Ved godt at jeg som ''almindelig'' kan komme ud paa messen om soendagen, men jeg vil godt ud og have mig nogle kontakter og kan derfor ikke vente til soendag hvor der evt er skrevet kontrakter med de bedste udbydere.

Har ikke lagt mit firmanavn helt fast saa vil jeg kunne aendre det senere eller foelger det CVR/SE nummer?

Glaeder mig til at hoere fra jer.

Charlotte der lige har brug for lidt hjaelp  

Fra København
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 156
Fra  Reciprok Kommunikation ApS Skrevet kl. 14:48
Dato: 7/18/2006 2:43:54 PM Forfatter:Nybegynder
Hej,

Jeg arbejder stadig med en ide om at aabne en internetshop og vil super gerne ud paa CIFF messen her i august for at tjekke toej markedet ud. Men for at blive registreret skal der opgives CVR/SE nummer. Er det ved Erhvervs & Selskabsstyrelsen jeg faar et saadan og hvad er proceduren? Ved godt at jeg som ''almindelig'' kan komme ud paa messen om soendagen, men jeg vil godt ud og have mig nogle kontakter og kan derfor ikke vente til soendag hvor der evt er skrevet kontrakter med de bedste udbydere.

Har ikke lagt mit firmanavn helt fast saa vil jeg kunne aendre det senere eller foelger det CVR/SE nummer?

Glaeder mig til at hoere fra jer.

Charlotte der lige har brug for lidt hjaelp 

Hej Charlotte

Du kan gå ind på www.webreg.dk og lave en registrering. Du kan lave dit navn på virksomheden om senere og beholder dit SE nummer.

Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 14:54
Hej Charlotte,

http://www.webreg-portal.dk/home.asp kan du finde den blanket du skal udfylde for at registrere din virksomhed.

Du vil efterfølgende modtage et registeringsbevis med dit CVR nummer på efter 9-10 dage. Du kan dog finde dit CVR nummer på http://www.cvr.dk lige så snart dine papirer er behandlet, så der kan du bare tjekke en gang i mellem.

Hvis du senere vil ændre navn, skal du bare gå ind på http://www.webreg-portal.dk/home.asp igen, og vælge at ændre din virksomhed. Det er en god idé at få oprettet en digital signatur til firmaet, for så kan du lave ændringen online. Ellers skal du udfylde en blanket og sende ind, med den derved knyttede ventetid.

Mvh. Joachim

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 15:00
Dato: 7/18/2006 2:43:54 PM Forfatter:Nybegynder

Ved godt at jeg som 'almindelig' kan komme ud paa messen om soendagen, men jeg vil godt ud og have mig nogle kontakter og kan derfor ikke vente til soendag hvor der evt er skrevet kontrakter med de bedste udbydere.

Hej Charlotte,

Ja, det er faktisk ret nemt at få sig et CVR nr. Men husk lige at "bordet fanger" når du har registreret virksomheden, med hensyn til årsregnskab og momsopgørelser. Også selvom det er et rundt nul, skal du opgive moms hvert kvartal, og årsregnskab sammen med selvangivelsen næste år. Så der følger lidt forpligtigelser med at få fingre i de fede billetter

Prøv at læse de relevante artikler på www.startguiden.dk - og slå evt. et smut forbi det lokale erhvervskontor. Så kan det ikke gå helt galt

Held og lykke!

mvh Carsten

Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 15:21
Dette her har jeg selvfølgelig aldrig skrevet.....

Du kunne også bare udfylde nogle tilfældige tal i det CVR-nummer indtastningsfelt...

(evt. lige krydscheck på cvr.dk at nummeret ikke rent faktisk findes til en virksomhed)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:46
Kan du ikke blot låne et CVR nummer?
Du kender måske nogen som har
et firma i forvejen som kan købe billetterne for dig, eller kan jeg da
evt. gøre det for dig. (så længe du ikke også begynder at handle
derinde i mit navn )

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)