Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af Cafe!

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Giver du dig selv stjerner??? Big Smile

Okay....det er dit/Jeres valg. Imo bliver i nødt til at fokusere på en mere snæver gruppe (ja, selvfølgelig skal I ikke smide turister osv). Fra 15-50 er helt vildt bred for en koncept-café imo. Jeg ville virkelig tænke den del igennem inden I går igang.........

Jeg ved godt at det er ubehageligt at vælge nogle fra, men det er nu engang det der sker, når man vælger nogle til ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 14:47

Jeg er nu enig i, at din målgruppe er ALT for bred!

- Lav en markedsundersøgelse, og find ud af præcist hvilken målgruppe du vil ramme!

Derudover synes jeg også I skal servere øl, da I helt klart vil kunne tiltrække en masse "almindelige" mennesker, som forældre til teenagere osv., som hellere vil have en øl end en cultshaker til kagen i de 25 graders varme.

Derudover må jeg sige, at du nok skyder lidt ved siden af, når du mener at det kun er cultshakere osv. der er til de unge - rigtig mange unge drikker nærmest ikke sådan noget, men drikker øl - igen et godt argument for at servere øl på stedet.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 14:47
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Business:
Giver du dig selv stjerner??? Big Smile

Nej så smålig er jeg ikke.

Business:
Jeg ville virkelig tænke den del igennem inden I går igang.........

Det gør vi også rigtig meget. For vi har også tænkt at hvis det lokale vi har i sigte bliver lejet ud til en anden, så sker der jo ikke noget med projektet!

Desuden så arbejder vi også på at den daglige ledelse, en ting som vi vil vægte højt.

Men indtil videre så er vi fortrøstningsfulde, for vi tror stadigvæk på at det bliver en succes, så vi kan åbne 25 caféer mere i dk Stick out tongue

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12872
Skrevet kl. 14:59

Winther & Winther:

Men feks. så har jeg også tænkt på at holde en slags mandeaften med fodbold, og der er målgruppen jo så 30-50 år.

Ha ha det må da være en joke, tror du virkeligt at det kan lade sig gøre at holde mandeaften uden at servere ØL ...... glem det!

Hvor mange unge gider iøvrigt en fradagsbar uden alkohol??

Mvh

Ravn

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 15:07

Hej W&W, kan jeg ikke lige få dig til at nævne lidt data om dig: Hvad har du lavet før, hvad er din erfaring med branchen, finansiering og alder? Syntes det er suverænt med ideer dem kan du aldrig få for mange af, det er også helt iorden at drømme men man skal også liiige stikke fingeren i jorden til tider og lugte til påskeliljerne.

Tilmeldt 16. Sep 08
Skrevet kl. 16:41
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ravn:

Ha ha det må da være en joke, tror du virkeligt at det kan lade sig gøre at holde mandeaften uden at servere ØL ...... glem det!

Hvor mange unge gider iøvrigt en fradagsbar uden alkohol??

Du har vist ikke læst efter så!. På sigt kunne jeg jo feks. lave en fodbold aften.

Til fredagsbar, ja der skal der da være alkohol!

Tilmeldt 16. Sep 08
Skrevet kl. 16:41

Jens Lund:
Hej W&W, kan jeg ikke lige få dig til at nævne lidt data om dig: Hvad har du lavet før, hvad er din erfaring med branchen, finansiering og alder? Syntes det er suverænt med ideer dem kan du aldrig få for mange af, det er også helt iorden at drømme men man skal også liiige stikke fingeren i jorden til tider og lugte til påskeliljerne.

Sender dig en PM Big Smile

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12872
Skrevet kl. 16:57

Winther & Winther:

Du har vist ikke læst efter så!. På sigt kunne jeg jo feks. lave en fodbold aften.

Til fredagsbar, ja der skal der da være alkohol!

Jeg har skam læst hvad du har skrevet , men det er åbenbart, ikke selv huske hvad du selv skriver!

Du har tidligere skrevet at der ikke skulle sælges øl ....  men nu vil du godt sælge øl eller alkohol ??? 

Mvh

Ravn

Tilmeldt 16. Sep 08
Skrevet kl. 17:09
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Frederik - NemCom IT:

Derudover synes jeg også I skal servere øl, da I helt klart vil kunne tiltrække en masse "almindelige" mennesker, som forældre til teenagere osv., som hellere vil have en øl end en cultshaker til kagen i de 25 graders varme.

Derudover må jeg sige, at du nok skyder lidt ved siden af, når du mener at det kun er cultshakere osv. der er til de unge - rigtig mange unge drikker nærmest ikke sådan noget, men drikker øl - igen et godt argument for at servere øl på stedet.

Det er bare at det øl det på en måde ødelægger vores plan. Det skulle jo hede The Pie Hole, og hvem vil drikke en øl til Pies???

Det skal kun være til arrangementer vil vi servere det..

Men selvfølgelig er vi åben for Take-A-Way

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 17:12

Takeaway øl???????

Ja, jeg har også svært ved at se et tærtested, som en sportsbar med øl og chips........................

Jeg gentager:

Få gennemtænkt Jeres koncept, inden I gør noget andet ;o) (Og tag alt hvad der kommer her, som konstruktiv kritik)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)