Hej Aminoer Jeg er en 19 årig freelance grafiker med eget firma, RH Freelance, hvor jeg laver alt lige fra webdesign som er mit speciale, til brochurer, landingpages, foldere, visitkort og andre grafiske opgaver. Webdesign leveres både som PSD og som korrekt valideret og crossbrowserchecked xhtml strict/css - både til firmaer, produkter, fremvisninger, pointsites og meget andet. Jeg sidder med lidt over en uges ferie, og kunne godt trænge til nogle flere opgaver - noget for jer? :) I kan se nogle af mine referencer (lang tid siden jeg har opdateret) på min side www.rhfreelance.dk hvis i skulle have lyst. Opgaver henvendes til rasmus@rhfreelance.dk - jeg glæder mig til at høre fra nogle af jer! Her er nogle andre referencer der ikke er på siden (af dem som kunderne selv har offentliggjorte): Og så har jeg designet admindelen til Adnecto's "pointsystemet" som sælges til mange danske pointsites.
Jeg håber vi tales ved :) Rasmus Henriksen, RH Freelance |
Hej,
Jeg vil lige sige Rasmus er en kanon grafiker og levere det bedste af det bedste, og til tiden!
Mvh.
Simon