Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fælles kommende opgaver i nuværende enkeltmandsfirma( person A ) og aps ( person B )

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Koludabyg

Ja du har ret, det viste jeg vel egentlig godt, men det rart når andre bekræfter det. Så er jeg lidt mere forberedt.Huh?

Venligst TJUSmile

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 17:00

Ja, der giver meget arbejde at holde flere folk igang.

Men når de større opgaver så endelig lander, så er der luft til at slappe lidt af.

Men ved mange mindre opgaver er der meget arbejde ved at holde folkene igang.

Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:26

Hvad med ens evner som leder / mester Super Angry , vil Koludabyg eller andre anbefale noget suplerende her. Dansk industri har f.eks grundkursus i ledelse, er det at skyde over målet? Jeg har haft folk under mig før en del år tilbage, men i et helt andet fag. Nu har jeg både grå stænk og mere rygrad, mon ikke det går. Det er " kun " en 50 % ledelse, jeg skal opretholde, godt man er vant til at notere alt Geeked  vedrørende timer o.s.v. i forhold til efterfølgende udregning.

Venligst TJU Big Smile

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:21

Altså jeg har personligt faktisk haft folk under mig inden jeg startede i lærer, gik på produktionskole som tømrer inden jeg startede i lærer som tømrer, og der havde jeg allerede selv mine egen pladser og projekter, så gav mig en godt overblik i hvordan man effektivt kunne kører en byggeplads, gjorde faktisk at jeg selv allerede efter ½ år i lærer, fik lov til at håntere egne projekter på byggepladserne.... er i dag glad for at min mester havde den tillid til mig.

Men de sidste 5 år inden startede for mig selv, var jeg pladsformand i det firme jeg kom fra, så var heldigvis vant til at holde 8-12 folk igang samtidigt med jeg selv skulle forsøge at lave lidt.

I dag arbejder jeg selv stadig 37 timer, og har selv pt. 7 mand kørende udover mig selv, og det går lige, men kan godt se at hvis vi er delt over 3 pladser på en gang, så kniber det lidt med selv at arbejde hele tiden også.

Det er dog en fordel at i er 2 til at dele om det, for at konstant at give tilbud i sin fritid, mens alle regnskaber og lønninger også skal klares om aftenen og i weekenden, så er der ikke meget tid til familien.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)