Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De 2 unger :o

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Det første gang jeg skriver på andres vegne, håber i stadig vil svare :-)!

Jeg kender 2 unge mennesker som jeg sad og snakkede med den anden dag over en cola, de var virkelig friske!

Det var noget med de var meget inde i det der cashback, det er noget med brugeren kan optjene points og købe et produkt. For de points tjener ejeren af cashback siden så penge.

Men de har hørt det var meget nemt at drive sådan en, og det var for nemme penge synes det, så de ville spørge om sådan 2 unge mennesker ikke kunne yde en service til folk for disse points?
De kom med et lidt dårlig eksempel synes jeg, men det fint til at forklare:

De ville have folk skulle gå ind og besvare spørgeskemaer og lign. og så bagefter betale x antal points for at få stillet et spørgsmål, hvor de 2 unge mennesker så ville besvare spørgsmålene :-)

Men hvilken service kunne de yde? De ville gerne sælge noget der har stor værdi for brugeren men ikke kostede dem mere end 20 - 40 kr.

Har i nogle idér? så tror jeg de ville blive rigtig glade Big Smile

Mange hilsner

Sitee

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 21:06

Hej,

Nu skriver jeg igen, ingen andre har besvaret Zip it!

Kunne man lave en side hvor de for eksempel 50 points pr uge, fik en uge madplan over, hvor de fik indkøbliste osv.

Altså igen noget der ikke koster de 2 unge noget, kun massere af tid, men det har de nok af!

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 21:07

ups, det var ikke i den her tråd jeg skrev før, så glem nummer 2 linje ! :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)