Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan lave en hurtig svejsning for mig (nær Køge)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa !

Har et akkut problem. Min T-shirts presser er gået i stykker, og det er svejsningen ved håndtaget der presser ned der er gået (metal/jern).

Presseren er ikke ret gammel (ca. 3 mdr.) og normalt ville garanti dække dette, men så skal jeg undvære den i tre til fire uger, og jeg har bare en opgave der SKAL være færdig i løbet af få dage nu, og jeg kan ganske enkelt ikke komme videre før det håndtag atter sidder fast.

HVEM kan hjælpe mig med at lægge et par svejseklatter på det håndtag, således at det atter sidder fast, og hvad skal det koste mig?

Jeg forestiller mig at jeg smider maskinen i bagenden af min st.car, kommer med den, og Du svejser den mens jeg venter, afregner, kører igen - Og alle er glade ....

Håber virkelig der er en som kan/vil hjælpe en "mand i nød" ....

Venligst: Alex Hansen

Fra Køge
Tilmeldt 18. Jan 09
Skrevet kl. 10:24

Hej igen !

Glemte lige: I må gerne kontakte mig på tlf: 30 423 623

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 11:00
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alex

Det lyder som en rimlig simpel opgave, jeg har dog ikke udstyret til det.

Men, prøv evt. et auto værksted. Kan det vente til mandag, så prøv en teknisk skole der underviser i jern og metal, der er sikkert en lærling der kan hjælpe dig. Hvis de da ikke har påske lukket.

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Køge
Tilmeldt 18. Jan 09
Skrevet kl. 11:20

Det ER en YDERST simpel opgave Smile

Jeg har bare heller ikke udstyret dertil, og kan sgu' nok heller ikke finde ud af at svejse Big Smile

Jeg vil tro at det (for den rette) tager 3 - 5 minutter  ....

- Alex

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 19:57

Hej Alex

Du kan kigge forbi i Herlev. Jeg har 2 friske smede som kan hjælpe dig.....

du kan kontakte mig på mp@pakkeborde.dk...

hilsen

Michael

Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 10:17
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Jeg går ud fra at du har klaret det - ellers har jeg et par mand der kan klare jobbet (også i weekenden).

Prisen har jeg ikke spurgt om, men kr. 700,- vil jeg gætte på for en akut weekendopgave.

Fra Køge
Tilmeldt 18. Jan 09
Skrevet kl. 10:27

Opgaven er endnu ikke klaret, og i værste fald kan det godt vente til mandag (men så heller ikke længere).

Jeg er ikke interesseret i at betale 700,- kr. for 5 minutters arbejde, hvis det altså kan undgåes. Jeg søger fortsat ...

Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 10:43

Helt forståeligt - det er derfor jeg nævner prisen. Det er dyrt at lokke folk på arbejde når de nyder weekenden sammen med familien.

Som allerede foresået, kan du ringe til det lokale autoværksted i morgen.

Fra Køge
Tilmeldt 18. Jan 09
Skrevet kl. 16:22

SÅ ER DEN KLARET !!!!

Tak for hjælpen til Jer alle, men nu er opgaven løst.

En superflink smed fra Solrød ringede og sagde at jeg bare kunne kigge forbi, så ville han gerne svejse det for mig.

Som sagt, som gjort - Og han ville ikke engang have noget for det (ikke tale om), så jeg smed en hund i firmaets kaffe/kage-kasse og sagde at de så kunne købe lidt brød til kaffen mandag.

Hvor er det bare lækkert at den slags mennesker stadig findes - Det er sgu' super Big Smile

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 16:51

Det var godt at høre Alex!

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)