Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket system skal jeg bruge til opskrifter?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 05:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Da jeg er ekstremt glad for mad ville jeg gern lave et site med opskrifter, men ville gerne høre om der var nogle ideer til hvilket system man skulle bruge til sådan noget.
Jeg tilføjer selv alle opskrifterne én af gangen, men systemet skal også have mulighed for at man kan lægge en video på istedetfor bare et billed, eller begge dele.

Jeg har lidt overvejet WP, men jeg syntes at det er svært at finde nogle plugins lige til det emne.

Nogle gode forslag?

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 09:28

Hej

Jeg ville vælge Drupal fordi du her kan lave din egen indholds-type .... altså en fast formular til indtastning af dine opskrifter. På den måde sikre du en ensartethed på din side. Samtidig har du en nem måde at kategorisere på.

Faktisk har denne bog sit udgangspunkt i opbygningen af en hjemmeside i Drupal 6 til en restaurant .... bl.a. med opskrifter!

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 14:40

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:54

Jeg er ved at bygge en hjemmeside for min kone til opskrifter. Der har vi valgt at bruge Umbraco (www.umbraco.org) hvor du kan lave ekstra felter til tekster.

Rigtigt godt system. Men du skal lave det meste selv

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)