Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dobbeltmoral på Amino?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 17:44

Som altid er moral godt men dobbeltmoral er dobbelt så godt Wink

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:46

Hej

Man kan sige meget, men når man er på en side som denne, så må man forvente, at der er nogle som udnytter, det lidt gratis reklame, hvis ikke mange.

Og en af de ting man også kan gøre, er jo netop, i en debat som denne at komme med nogle indlæg, der viser en stor faglig indsigt, som jeg selv benytter mig af. Bla. i emner, der drejer sig specikt inden for mit område. Hvor jeg så kan bevidse at der er dybde i mit fortagen.

Og selvfølgelig kan man snakke dagen ud og ind, men primært er mange her for at se om der er kunder. Og give lidt service til nystartee, i håb om at lande nogle ordre.

Og det ser jeg så heller ikke noget glat i.

/Kenneth

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:03

Kritikken har ikke været på at bloggen er blevet brugt til reklame, men at man har skrevet én eller 2 linier med et link til sin egen blog. Hvis man vil have at folk skal besøge ens blog, så kan man skrive adressen i signaturen og ellers være synlig herinde.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Klovn:

Uha hvor har vi vi diskuteret Aminos blog mange gange. En blog der bliver brugt på godt og ondt. En af kritikpunkterne har blandt andet været at bloggen blev brugt til ren reklame.

Når Amino så selv bruger den som ren reklame er det efterhånden svært at sige noget til at andre gør det.....

http://www.amino.dk/blogs/virksomhedsbors/archive/2009/04/03/discount-webhotel-solgt-via-amino.aspx 

og http://www.amino.dk/virksomhedsbors/search/leget%c3%b8j/1 Huh?

Henrik

Hej Henrik

Det er faktisk en fejl og tak fordi du fandt den.
Det har aldrig været meningen at den blog skulle på oversigten. Vi har blot brugt den som CMS system til Amino Virksomhedsbørs.
Hvis du kigger på http://www.amino.dk/virksomhedsbors/ i højre side, så kan du se hvad vi bruger den til.
Den er nu slettet fra Blog oversigten.

Kan i have en god weekend.

Dbh Martin

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 18:56

Stort vi laver alle fejl Smile ret og kom videreIdea

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)