Hvilke af disse markedsføring metoder kunne du bruge hjælp til?Hej Aminoer! Giv gerne en kommentar :) |
Er glad for at se folk stemmer - Keep it going :-D
Hvilke af disse markedsføring metoder kunne du bruge hjælp til?
Hej Aminoer! Giv gerne en kommentar :) |
Tilbyder produkt fotos til webshop ejere, og butiks ejere - Kontakt: Via PM
Er glad for at se folk stemmer - Keep it going :-D |
Jeg vil lige kort høre når i har stemt - Er det en service i kunne tænke jer at betale for? |
Vi vil blive glade for flere stemmer :-) |
Tak for jeres stemmer - Vi ser stadig gerne flere. |
Hej Jeg anser ikke at jeg vil gøre mere ud af min markedsførring på nettet. Mere da jeg henvender mig B2B. Og jeg ved godt at mange beslutningstager i de forskellige firma'er har et fritidsliv, hvor de kan komme til at se de reklamer. MEn jeg mener ikke at det primært er det værd, for mit firma. Ellers laver jeg ikke så meget reklame. Mere fordi det ikke kan betale sig. Firma'er idag bliver oversvømmet af reklamer, selv gør jeg også, og det fra brancher som jeg ikke kan bruge til noget, fx. neglelak og kosmetik. Jeg ved jeg ligner en transvistit, men.... Og det er meget irriterrende, og sender så gerne, min lille planche tilbage. http://www.krtryk.dk/Flyer2.pdf Og det gør så også tit at mange af de mail henvendelser jeg får udebliver, når jeg har sendt den 10 gange, den fylder meget i deres mailboks. /Kenneth |
Hej Nu er det en afstemning. Og mener så ikke at et kryds kan stå alene. Man skal altid kikke på hvilken branche man er i, og se om det er relevant for en. Jeg mener ikke at det er relevant, mere fordi vi konstant bliver oversvømmet af reklamer idag. Og kikker man på B2B så vil man sjældent opnå noget, med mindre ens brand er kendt. Og ja der er rigtig mange webshops her som kunne have en relevans for at reklamer på forskellige web sider. Endvidere er en afstemning jo ikke noget værd, hvis der sidder ti B2B firma'er og stemmer på fx. at der ikke er relevant. Det er jo vigtigt for en afstemning at man får en føling med hvor du evt. kunne finde dit kundegrundlag. Men igen, vi bliver bombaderet med reklamer, og det gør også at reklameværdi'en ikke har den værdi idag, som den havde for bare 5 år siden. Og samligner jeg det med det jeg får ind af døren, som faktisk efterhånden fylder et par kilo, så bliver man mere og mere imun overfor reklamer. Og typisk, så vil man engang imellem, svare lidt igen, ved at fylde modtagerens mailboks. /Kenneth |