Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når man nu er ret ny - input søges

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jul 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lige startet min netbutik i maj og er jo som sådan temmelig ny. Derfor kunne jeg enormt godt tænke mig, om der var nogen af jer garvede rotter, der kunne lokkes til at svinge en smut ind forbi og komme med nogle ideer, input, tanker, kritik mv. omkring mit site....

På forhånd tak for hjælpen

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 08:56
Hejsa!

Jeg synes det er en superflot hjemmeside du har! :-) Og nogle vildt lækre ting!

Eneste lille ting jeg synes skulle være anderledes er mængden af varer på hver side...

Da der ikke er så mange varer på en side skal man klikke til næste side rigtig mange gange for at komme igennem 1 varekategori. Personligt vil jeg så hellere scrolle :-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 09:15
Generelt en flot hjemmeside/webshop. Det eneste negative jeg har er nok; hvorfor jeg på hver side skal se "tilmeld nyhedsbrev" i højreside og de aktuelle produkter? Jeg ville hellere have haft noget "jeg kunne bruge til noget" - om det skulle være flere produkter eller noget helt andet ved jeg ikke, men lige indholdet i den grå box (nyhedsbrevs-delen), som er ens på alle siderne kan jeg ikke bruge til noget.

Det er dog ikke noget som kunne afholde mig fra at handle der, hvis jeg havde behov for jeres varer. Det er generelt en pæn/overskuelig side med gode farver. Kan godt lide den lille "detalje" med at overskifts-billedet skifter - dog kunne der være godt med mere end 2 forskellige, men det er selvfølgelig kun en sjov detalje.

Fra Milton Keynes
Tilmeldt 4. Jul 06
Indlæg ialt: 26
Fra  Similize Skrevet kl. 10:24
Hej Dinna

og velkommen.

Som det første (har kun brugt 2 min på din side) har du set den i andre browsere end Internet Explorer(ie) ??

Dine input-boxe og dropdownmenuen ser ikke ud som det skal(tror jeg da ikke) - har ikke selv ie så kan ikke tjekke hvordan det ser ud i denne browser.

Prøv at downloade Firefox og/eller Opera og se din side i en af de to browsere og du vil se hvad jeg mener.

Synes det er en sjov gradient lookalike effekt der er kommet på det midterste stykke af baggrunden, selvom det er samme farve hele vejen.

kigger lige lidt vidre på siden :)

EDIT:
din kontakt formular bør du nok også lige tjekke i Firefox/Opera

fin topgrafik - frække unger )
Tilmeldt 16. Jul 06
Skrevet kl. 20:08
Hej Mette

Tusind tak for dit input! Jeg er egentligt enig med dig i det med at scrolle ifht at bladre, som jeg synes virker bedst, hvis der ikke er så mange varer (hvilket der jo efterhånden er kommer, så derfor må det nok snart laves om )

Tilmeldt 16. Jul 06
Skrevet kl. 21:24
Hej Brian

Også stor tak til dig for input!! Jeg kan godt se de dropdown "hopper" lidt i Firefox - det får jeg lige kigget på. Jeg kan umiddelbart ikke se noget galt med kontaktformularen - hvad er det specifikt du tænker på?

Tilmeldt 16. Jul 06
Skrevet kl. 21:26
Hej Ib

Stor tak til dig for input. Du har ret mht nyhedsbrev-boksen, så jeg går straks i tænkeboks med hvad der skal ske istedet

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 00:29
hej Dinna

- jeps, det er jo en ganske fino side du/I har fået lavet - informativ, seriøs, clear-cut og indbydende

- fino også, at der er nogle aktuelle tilbud på forsiden

- med en hurtigt kig på din side og feed-back i en sen aftentime :

- en klassiker - som mange ikke får lavet, er et ´call to action´ - dvs. at opfordre gæsten direkte til, hvad han/hun skal gøre ...

- fex. : ´Bestil Her´

- i korthed - dette er konstateret at det virker ... - både i kupon-kataloger, avis-annoncer, brochurer, og dermed også web-sider -

- du definerer for siden dit mest ønskede udbytte - fex at gæsten bestiller en vare. Indgangen/linket til dette placerer du meget synligt, meget tydeligt på siden, fex hvor du nu har placeret nyhedsbrevet.

- og, hvis du er meget grundig, så definerer du også et sekundært og evt. tertiært udbytte for siden.

- for din side kunne det sekundære udbytte måske være at gæsten blot kigger i varekataloget - eks ved at du på forhånd har defineret nogle samlede ´pakker´ eller hele sæt - som inspiration - og laver et link hertil - synligt, og tydeligt, fex. under ovenst.

- det tertiære udbytte kunne så fex være at gæsten tilmelder sig nyhedsbrevet, som allerede er lavet helt ok

- givet det mening ?

hilsner

dann s.

Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 14:53
Bare lige kort herfra: Super flot side der er meget indbydende og lige til at gå til!

Savnede kun lige en lille introduktion til jeres "mission" som ny besøgende der ikke engang vidste hvad I lavede før jeg klikkede mig ind. Hvorfor skal der være plads til jer i verden-agtigt? Hvad er særligt ved tøjet, valg af designere osv?

Men ellers, lækkert, lækkert.

De bedste hilsener/ Best regards Morten Ove Partner Chokoladefabrikken Klostergade 34, 3. sal DK-8000 Aarhus C moa@changepilot.dk www.changepilot.dk mobil: +45 31266039 KEEP THE CHANGE!
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)