hej Dinna
- jeps, det er jo en ganske fino side du/I har fået lavet - informativ, seriøs, clear-cut og indbydende
- fino også, at der er nogle aktuelle tilbud på forsiden
- med en hurtigt kig på din side og feed-back i en sen aftentime :
- en klassiker - som mange ikke får lavet, er et ´
call to action´ - dvs. at opfordre gæsten direkte til, hvad han/hun skal gøre ...
- fex. : ´Bestil Her´
- i korthed - dette er konstateret at det virker ... - både i kupon-kataloger, avis-annoncer, brochurer, og dermed også web-sider -
- du definerer for siden dit mest ønskede udbytte - fex at gæsten bestiller en vare. Indgangen/linket til dette placerer du meget synligt, meget tydeligt på siden, fex hvor du nu har placeret nyhedsbrevet.
- og, hvis du er meget grundig, så definerer du også et sekundært og evt. tertiært udbytte for siden.
- for din side kunne det sekundære udbytte måske være at gæsten blot kigger i varekataloget - eks ved at du på forhånd har defineret nogle samlede ´pakker´ eller hele sæt - som inspiration - og laver et
link hertil - synligt, og tydeligt, fex. under ovenst.
- det tertiære udbytte kunne så fex være at gæsten tilmelder sig nyhedsbrevet, som allerede er lavet helt ok
- givet det mening ?
hilsner
dann s.