Ja, det kunne jeg Anders
Eftersom der øjensynligt ikke er andre der fører en ren incasso-version, kunne det være et fint pilot-projekt at udvikle, da jeg kan forestille mig, der er mange der efterspørger det. Det skal i hovedtræk indeholde:
Kundekartotek, og under hvert kundekartotek:
- Registrering af debitorer, med alle gængse oplysninger
- Registrering af fakturaer, med bemærkningsfelt/tekstfelt til flet i incassobreve
- Renteberegning - fleksibel med manuelt valgte rentedage, eller fra forfald
- Rentetabel, til indtastning af procesrenten
- Dokumenthåndtering til incassoskrivelser
- Tidsregistrering, enten automatisk eller manuelt, med udskrift
Retskredskartotek, eller blot et "partskartotek", der kan bruges/trækkes i hele systemet. Da der kan være flere parter i en incassosag, vil "partskartoteket" nok være det bedste, istedet for et reelt retskredskartotek, forstået på den måde, at alle juridiske enheder (kunder, debitorer, retskredse osv) kan trækkes og bruges overalt i systemet.
Mulighed for benyttelse af google-kalender ville være liret.
Systemet skal være webbaseret.
Det er hvad jeg lige umiddelbart kan komme i tanke om.
Jeg er interesseret i enten et eksisterende system, eller at få ovenstående udviklet med henblik på salg.