Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.olsens-it.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Bendtsen:

Hej Jørgen

Av av mine øjne, synes ikke du skulle have valgt den baggrund i menuen, eller også kunne du ændre teksten til en anden farve - fik nærmest ondt i øjnene da jeg prøvede og se det hele igennem.

Ellers fin side, synes dog den er lidt skrabet men den kan jo altid udbygges med flere varer - og så husk nu at jeg kan skaffe gode Lenovo produkter til favorable priser hvis det har interesse (kan købes som en slags dropshopping) så længe lager haves hos min leverandør.

MVH

Bendtsen

Hej Bendtsen.

Jeg vil gerne adskille mig fra de andre computerbutikker ved kun at føre varer jeg har på lager.

Det kan være jeg senere åbner en butik med fjernlager - men jeg kan ikke rigtigt se hvordan de ting kan spille sammen når jeg først og fremmest satser på at folk kan hente eller få leveret her i Storkøbenhavn.

Men bliver det aktuelt skal du nok høre fra mig.

VH Jørgen Olsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 14:54

Jørgen Olsen:

Hejsa.

Sådan en billig vare kan vi godt fikse som brevpost vil jeg mene ! :-)

VH Jørgen Olsen

Hvad vil det så blive?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 14:56

Anders Rasmussen:

Jørgen Olsen:

Hejsa.

Sådan en billig vare kan vi godt fikse som brevpost vil jeg mene ! :-)

VH Jørgen Olsen

Hvad vil det så blive?

Det må vel blive en lille hund ! :-)

Vil du betale med dankort skal du oprette ordren på shoppen som normalt - så ser jeg om jeg kan regulere fragten bagefter før du betaler.

Ellers kan du blot sende mig dine informationer pr. email (faktura og leveringsadresse).

VH Jørgen Olsen

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:05

Sådan lige kort.

1. Farven, den er jeg godt nok ikke vild med.

2. Kan du ikke lave menupunkterne større?'

3. Der mangler cvr. nr. og forskellige kontaktoplysninger i bunden af siden

4. Der skal vist lige skrives et sted globalt på siden at alle priser er inklusiv moms

5. Du skal have de forskellige betalingskort ikoner (som du nu engang benytter) globalt på siden.

Og så lige slutteligt. Jeg syntes du skal bruge nogle tusinde på at få lavet et prof design.

Det kan godt være at jeg er en smule shop nazi, men jeg kan ikke rigtig se mig selv købe hardware (som man jo kun hører skrækhistorier om) fra en shop som ikke har et top professionelt udtryk. Nu ved jeg hvem du er og ville ikke have det fjerneste problem med at handle der, men for de andre 99.999% andre af min type ville du med ret stor sikkerhed ikke kunne få et salg.

Specielt med hardware og software har jeg på fornemmelsen at rigtig mange skal føle sig trykke før de gennemfører en handel, og her har det visuelle bare temmelig meget at sige.

Jeg håber du kan bruge det til noget konstruktivt.

Mvh Peder

Fra Ballerup
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 15:06

Har smit en mail til dig

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 15:12

Peder TakeTwo.dk:

Sådan lige kort.

1. Farven, den er jeg godt nok ikke vild med.

2. Kan du ikke lave menupunkterne større?'

3. Der mangler cvr. nr. og forskellige kontaktoplysninger i bunden af siden

4. Der skal vist lige skrives et sted globalt på siden at alle priser er inklusiv moms

5. Du skal have de forskellige betalingskort ikoner (som du nu engang benytter) globalt på siden.

Og så lige slutteligt. Jeg syntes du skal bruge nogle tusinde på at få lavet et prof design.

Det kan godt være at jeg er en smule shop nazi, men jeg kan ikke rigtig se mig selv købe hardware (som man jo kun hører skrækhistorier om) fra en shop som ikke har et top professionelt udtryk. Nu ved jeg hvem du er og ville ikke have det fjerneste problem med at handle der, men for de andre 99.999% andre af min type ville du med ret stor sikkerhed ikke kunne få et salg.

Specielt med hardware og software har jeg på fornemmelsen at rigtig mange skal føle sig trykke før de gennemfører en handel, og her har det visuelle bare temmelig meget at sige.

Jeg håber du kan bruge det til noget konstruktivt.

Mvh Peder

Hejsa.

Nu bruger jeg dandomain - vil du ikke mene man kan vælge et design der ser professionelt ud, af de mange standard-templates (jeg ved ikke om du kender dem, men gør du måske - du arbejder jo med den slags).

Jeg må se om jeg kan få de der kort på - jeg betaler jo kassen for at tage alt muligt - herunder mastercard, danske netbetaling og nordea betaling - så skal man gerne kunne se det.

Er det dét røde design du kigger på - eller kiggede du på det første ?

Vh Jørgen Olsen

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:37

Jeg kender desværre ikke dandomains forskellige templates, men jeg tror ikke de ville bruge så meget energi på at deres design samarbejdspartnere hvis de i forvejen havde nogle ordentlige designs. Jeg kan se fra listen at flere af deres samarbejdspartnere er aktive på amino, så mon ikke det kunne være muligt at hente et godt tilbud hos en af dem?

En lille ide, hvis du kan finde et minimalistisk design og så holde det hovedsageligt i sort, hvid og grå så tror jeg det kunne det kunne hæve indtrykket ganske betydeligt. Af en eller anden grund så er den menneskelige psyke skruet sammen på en måde så sort, i sær, og hvid og grå, i nogen grad, bare virker mere eksklusive end andre farver. Som vi f.eks. kender det fra tøj og biler. Et sort jakkesæt ser bare dyrer og mere classy ud end et bordeaux farvet Big Smile

Hvis du har lyst til at prøve andre templates af, så skal jeg gerne smide et kritisk øje på dem.

Det var det røde design jeg kiggede på.

Betalingsikoner; du kan finde en nogenlunde fyldestgørende liste her i forskellige størrelser.

Mvh Peder

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)