Ok, undskyld mig hvis jeg virker som om jeg har fået det forkerte ben ud af sengen (for det har jeg)
hvorfor har du den grafik du har? er det meningen det skal ligne børstet stål? - Hvis ja, så drop det, det virker forstyrrende. Baggrunden skal understøtte forgrunden, ikke dominere den. Jeg kan heller ikke lige se hvad det øverste billede er for noget, og det irriterer mig lidt. I det hele taget kan jeg ikke se helheden i din grafiske flade og derfor synes jeg også det virker forvirrende.
En yderligere ting er at siden ser yderst mærkelig ud i Chrome
Mere er der ikke rigtigt at sige... den virker meget rå og meget ufærdig og ukomplet. :(
Ok, undskyld mig hvis jeg virker som om jeg har fået det forkerte ben ud af sengen (for det har jeg)
hvorfor har du den grafik du har? er det meningen det skal ligne børstet stål? - Hvis ja, så drop det, det virker forstyrrende. Baggrunden skal understøtte forgrunden, ikke dominere den. Jeg kan heller ikke lige se hvad det øverste billede er for noget, og det irriterer mig lidt. I det hele taget kan jeg ikke se helheden i din grafiske flade og derfor synes jeg også det virker forvirrende.
En yderligere ting er at siden ser yderst mærkelig ud i Chrome
Mere er der ikke rigtigt at sige... den virker meget rå og meget ufærdig og ukomplet. :(
-Karsten
Hej Karsten.
Tak for din feedback - jeg vil se om jeg kan prøve en af de andre templates der er - jeg er ikke selv så grafisk orienteret - men jeg kan godt lide at tingene er overskuelige.
Har du kigget på siden i IE eller firefox? Umiddelbart tror jeg det er fint hvis jeg tager hensyn til de to browsere - bruger man noget andet er man sikkert vant til at tingene ser lidt mystiske ud.
Av av mine øjne, synes ikke du skulle have valgt den baggrund i menuen, eller også kunne du ændre teksten til en anden farve - fik nærmest ondt i øjnene da jeg prøvede og se det hele igennem.
Ellers fin side, synes dog den er lidt skrabet men den kan jo altid udbygges med flere varer - og så husk nu at jeg kan skaffe gode Lenovo produkter til favorable priser hvis det har interesse (kan købes som en slags dropshopping) så længe lager haves hos min leverandør.