Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.olsens-it.dk

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg kunne godt tænke mig noget feedback på min webshop jeg åbnede i går.

Jeg bruger mange penge på at sælge produkter på qxl og dba - dem vil jeg gerne skære ned på - det kræver bare at jeg får folk ind på min side.

Derfor vil jeg gerne vide om der er noget galt med min side - jeg tager åbent imod alt feedback og kritik.

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Adressen er her:

Olsens IT

Venlige hilsner

Jørgen Olsen

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 14:36

Ok, undskyld mig hvis jeg virker som om jeg har fået det forkerte ben ud af sengen (for det har jeg)

hvorfor har du den grafik du har? er det meningen det skal ligne børstet stål? - Hvis ja, så drop det, det virker forstyrrende. Baggrunden skal understøtte forgrunden, ikke dominere den. Jeg kan heller ikke lige se hvad det øverste billede er for noget, og det irriterer mig lidt. I det hele taget kan jeg ikke se helheden i din grafiske flade og derfor synes jeg også det virker forvirrende. 

En yderligere ting er at siden ser yderst mærkelig ud i Chrome 

Mere er der ikke rigtigt at sige... den virker meget rå og meget ufærdig og ukomplet. :(

-Karsten

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 14:39

Hej

Skriftfarven i venstre menu skal ændres, det er svært at skelne hvad der står...

Derudover synes jeg rent personligt at farvekombinationen af grå og skrigende grønne knapper, ikke er den bedste kombination....

Derimod har du meget mere gang over dit revisionsfirmas hjemmeside :-)

Mogens

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 14:39

Karsten Lund:

Ok, undskyld mig hvis jeg virker som om jeg har fået det forkerte ben ud af sengen (for det har jeg)

hvorfor har du den grafik du har? er det meningen det skal ligne børstet stål? - Hvis ja, så drop det, det virker forstyrrende. Baggrunden skal understøtte forgrunden, ikke dominere den. Jeg kan heller ikke lige se hvad det øverste billede er for noget, og det irriterer mig lidt. I det hele taget kan jeg ikke se helheden i din grafiske flade og derfor synes jeg også det virker forvirrende. 

En yderligere ting er at siden ser yderst mærkelig ud i Chrome 

Mere er der ikke rigtigt at sige... den virker meget rå og meget ufærdig og ukomplet. :(

-Karsten

Hej Karsten.

Tak for din feedback - jeg vil se om jeg kan prøve en af de andre templates der er - jeg er ikke selv så grafisk orienteret - men jeg kan godt lide at tingene er overskuelige.

Har du kigget på siden i IE eller firefox? Umiddelbart tror jeg det er fint hvis jeg tager hensyn til de to browsere - bruger man noget andet er man sikkert vant til at tingene ser lidt mystiske ud.

VH Jørgen Olsen

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 14:41

www.easywebhost.org:

Hej

Skriftfarven i venstre menu skal ændres, det er svært at skelne hvad der står...

Derudover synes jeg rent personligt at farvekombinationen af grå og skrigende grønne knapper, ikke er den bedste kombination....

Derimod har du meget mere gang over dit revisionsfirmas hjemmeside :-)

Mogens

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

Hejsa.

Jeg har lige prøvet det røde skin der følger med webshoppen som jeg synes er lidt pænere - hvad synes I?

Min revisionsside er også blevet udviklet af en "professionel" hvorimod det her er en standardshoptemplate.

VH Jørgen Olsen

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 14:43

Hej Jørgen, ja der er ikke noget i IE eller FF, men chrome ømmer sig, specielt i bunden :)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 14:44

Karsten Lund:

Hej Jørgen, ja der er ikke noget i IE eller FF, men chrome ømmer sig, specielt i bunden :)

Hvordan ser det ud?

Jeg holder lidt øje på analytics hvor mange der kommer af crome så - så må jeg kigge på sagerne hvis det skulle ændre sig til en stor procentdel.

Hvad med det nye template - ser det ok ud i chrome?

VH Jørgen Olsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 9. Mar 09
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 14:49

Haha, dejligt Jørgen, stod og skulle til at købe en kasse til min 2,5" hd til lidt omkring 112,- :) så skal man li gi feedback og finder

at du har den til 69,- :D

arh, du dræber den med fragten :(

men ellers fin hjemmeside, lidt kedelig hvis jeg skal være ærlig.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 14:49

Hej Jørgen

Av av mine øjne, synes ikke du skulle have valgt den baggrund i menuen, eller også kunne du ændre teksten til en anden farve - fik nærmest ondt i øjnene da jeg prøvede og se det hele igennem.

Ellers fin side, synes dog den er lidt skrabet men den kan jo altid udbygges med flere varer - og så husk nu at jeg kan skaffe gode Lenovo produkter til favorable priser hvis det har interesse (kan købes som en slags dropshopping) så længe lager haves hos min leverandør.

MVH

Bendtsen

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Skrevet kl. 14:51

Anders Rasmussen:

Haha, dejligt Jørgen, stod og skulle til at købe en kasse til min 2,5" hd til lidt omkring 112,- :) så skal man li gi feedback og finder

at du har den til 69,- :D

arh, du dræber den med fragten :(

men ellers fin hjemmeside, lidt kedelig hvis jeg skal være ærlig.

Hejsa.

Sådan en billig vare kan vi godt fikse som brevpost vil jeg mene ! :-)

VH Jørgen Olsen

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)