Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgeskemaundersøgelse til projekt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino'ere,

Jeg er igang med et projekt på mit studie som går ud på at finde danskernes kaffevaner. Viser undersøgelsen at produktet holder vand, så går jeg videre til næste fase i produktudvikling.

Jeg er derfor hoppet herind, fordi jeg ved at alle amino'ere er så hjælpsomme :) Jeg håber derfor nogle af jer lige ville bruge 2 min. af jeres tid på at besvare mit lille spørgeskema.

http://www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=PVykgZVyHNsro6CfWQzS3g_3d_3d

På forhånd tusind tak.

Mvh. Kristoffer

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 10:40

Hej

Der er et par små "problemer" med dit skema, du sidestiller i høj grad kaffe og energidrik,,, eksempelvis "anser du kaffe og energidrik som usundt" ... det er jo to forskellige ting...

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:48

Ja, du har ret.. Det er grundet min manglende tid, og det beklager jeg. Det skal også lige siges, at det er mit først spørgeskema og jeg må sige, jeg synes sgu det er sværere end jeg lige havde regnet med.

Ang. spørgsmålet, så havde jeg i tankerne, at få belyst hvad folk umiddelbart tænker om "ren" kaffe og energidrik - om de ser det som noget usund. (måske det skulle være to spørgsmål, men jeg havde kun mulighed for at skrive ti spørgsmål)

Men tusind tak for tilbagemelding! Er super glad for der er folk der gider sætte tid af til at hjælpe andre :)

/Kristoffer

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 11:11

Jeps, der er mange ting man skal have med i overvejelserne når man laver spørgeskemaer... smid det evt. til test inden

Der findes også en del bøger om emnet..det afhænger selvfølgelig af hvad du læser hvor højt de vægter de metodiske overvejselser bag ved et survey...

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:16

Ja det fandt jeg ud af. Endda rigtig mange bøger!

Bliver klogere for hver dag :) Selvom jeg har skudt lidt forkert, så kan jeg dog alligevel godt bruge svarende. Men igen tak for hjælpen..

/Kristoffer

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:35

udfyldt lige skema synes da både kaffe og energi drink ikke er det sundest da der i de flerste  er koffeini Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)