|
Hej Aminoer Kender i nogle gode steder med køb af dedikeret server for billige penge?.
|
Danmark eller udlandet?
Vi tilbyder dedikerede servere og full managed servere begge steder
Du kan fange mig på jrc@laika-it.dk
mvh,
Johnny
Debat
|
Danmark eller udlandet? Du kan fange mig på jrc@laika-it.dk |
|
Hej johnny Det er lige meget om de er fra udlandet eller hvor de er fra, bare de virker. Kom med nogle priser eller send mig en mail på mecci@live.dk ! |
|
Hej igen |
|
Hej Johnny!
Jeg har sendt en mail til dig.
Mvh. Christian |
Fodboldtræner: Fodbold øvelser til den daglige fodboldtræning
|
Vi har nogle HP Servere til 1299,- og opefter, det er meget billigt. Men hvis du leder efter reel discount kan jeg desværre ikke hjælpe. mmc@mc-solutions.dk |
|
Hej Arlo Nu bliver de andre sure, men kig her : http://www.webhostingtalk.com/forumdisplay.php?f=36 Lige netop der finder du serverne til indkøbspris og skal man være med til en ordentlig pris, skal man ned i det prisleje som du finder herinde. PS : Skal du bare have hostet nogle sider er det minimal betydning om din server står i DK eller et af nabolandene, selvom mange herinde sikkert vil forsøge at bruge dette som endnu et argument, hvorfor man ikke skal leje en server i udlandet. mvh Mogens Jørgensen |
|
Hej Arlo Faldt lige over dette tilbud :
Med en dollarkurs på 6 kroner, vil den koste dig 450 kroner, så skal du have ekstern backup på + raid ca. 200 kroner ekstra, billigere kan du vist ikke gøre det... når vi snakker dedikeret server. |