|   I disse krise- og Stein Bagger -tider, hvor bl.a. Danske Bank har fået en del tæsk i medierne, så syntes jeg, at jeg hører mange sige at Danske Bank ikke lever op til deres reklamer med "Gør det du er bedst til - det gør vi". Men jeg er faktisk ganske tilfreds med Danske Bank. Jeg har brugt dem til mine virksomheder igennem de sidste 2-3 år og jeg har ingen planer om at skifte foreløbig. | 
Nogen kan lide moderen, andre datteren og de slemme bedstemoderen 
Bank / forsikring etc. handler jo rigtigt meget om netop kemi, har også gennem tiderne skiftet bank mange gange og er i dag ganske godt tilfreds med den jeg har. De er nede på gulvet og følger også med i hvad som sker, lækkert at kontakt personen i banken pludselig en tidlig morgen står i døren og siger jeg kom lige forbi giver du en kop kaffe.

Bliv gratis medlem
  Bliv gratis medlem

.
. 

"Vil du kun have etablerede virksomheder, men ikke iværksættere, som kommer og skyder 150.000 kr. ind i et selskab uden at bede om lån????", var min forundrende reaktion... og JA, det var netop hvad manden sagde. Han opfordrede mig til at komme tilbage, når min virksomhed var et par år gammel og produktet var udviklet og jeg havde kunder at fremvise.
 "Vil du kun have etablerede virksomheder, men ikke iværksættere, som kommer og skyder 150.000 kr. ind i et selskab uden at bede om lån????", var min forundrende reaktion... og JA, det var netop hvad manden sagde. Han opfordrede mig til at komme tilbage, når min virksomhed var et par år gammel og produktet var udviklet og jeg havde kunder at fremvise. 

Opret bruger
Opret bruger