Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger udvikling af internationalt website.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Dec 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ønsker at starte en portal som skal sætte købere og sælgere af et givet produkt i forbindelse med hinanden verden over. Det skal være gratis at se på annoncer og kontakte sælgere, indtægten skal komme fra oprettelse af annoncer. Alle annoncer er abonnementsbaseret, dvs kunden betaler hver måned annoncen er aktiv. Siden vil være en .com side, som jeg sekundært vil oversætte til dansk, og på sigt kan den komme i andre sprogvarianter. Annoncer i alle lande skal kunne accesses fra en og samme side, men det bestemmes via et landevalg i søgningfunktionen. Jeg har en uddybende kravspecifikation, som kan fremsendes til kalkulation af et specifikt tilbud. 

Jeg ønsker at komme i dialog med med en/nogen som kan påtage sig denne opgave fra a-z, inkl design. Jeg fokuserer på produktkvalitet, både programmering og design, produktionstid, fleksibilitet og ikke mindst pris.

Hvis du er interesseret i opgaven, kontakt mig venligt med referencer til lignende projekter du har lavet, og din umiddelbare opfattelse af hvordan du vil udføre opgaven iht programmering og et prisoverslag baseret på ovenstående begrænsede information.

hello@urhammer.dk

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej living,

Der er faktisk en gut herinde, der for mindre end en måned siden også kom med et lignende site. Det kunne være, at du kunne slå pjalterne sammen med ham - da han allerede har lavet sitet og det fungerer.

Jeg husker ikke hvem eller hvad, men lidt søgning på amino burde kunne "do the trick"

Det var blot en ide.

Mange hilsner

Flemming

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)