Som fortalt tidligere, så er jeg ikke sælgeren, men blot en henviser. Hvis du ønsker uddybbende spørgsmål så skal du kontaktes af en konsulent fra firmaet. Han kan tilgændgæld svare på alle dine spørgsmål. Igen så skriver du også ting uden selv at have undersøgt, haft besøg af en konsulent eller deltager i et infomøde......Hvor er seriøsiteten i det ? Igen så opfordrer jeg også dig til at atge affære og får du ret så hengiver jeg mig gerne til at være blåøjet og andre ting. Så om igen. |
Klovn:Selvtak!
Hvis et koncept som udbyder pensionsforsikringer lover at der er fritaget for PAL så er det fordi pensionen placeres i udlandet. Der skal ikke megen søgen til hverken på internettet eller for den sags skyld her på Amino for at se, at det principielt er muligt for danskere at tegne pension i udlandet med fradrag - men at det i praksis er forbundet med problemer jf. mine bemærkninger ovenfor, som du med vanlig stil venligst undlod at svare på.
Vision Security:Vi forventer, at disse henvisere månedligt henviser kunder, så firmaet på denne måde kan vokse sig til en passende størrelse, så det bliver en god forretning for både firmaet, sælgerne og henviserne.Det næsteproblem stilling som vi kan kaste på bordet er om alle jeres "henvisere" ikke bliver omfattet af Lov om forsikringsformidling? Er det mon ikke tanke I har gjort jer - Et er at de ikke sælger forsikringen - loven taler alene om formidling af forsikringer. Om man formidler eller henviser er vist det samme - er det nogle overvejelser I har gjort jer?
Vision Security:Selve aftalen bliver lavet af en uddannet forsikringssælger, som finder det rigtige produkt til kunden. Når kunden er godt inde i produktets virkemåde, kan han anbefale produktet til bekendte. Disse bekendte har således tillid til at produktet er i orden, da de kender anbefaleren, og ved at han selv også har et tilsvarende produkt.Synes jeg er en usmagelig salgstaktik. Forsikringsrådgivning bør altid bygge på en konkret vurdering af den enkeltes behov. Det er en naiv opfattelse, at du kan smide alt i kasser. Behov, alder, investeringsudsigt mv. er forskellig fra den forsikringstager til den anden.
Jeg finder det usmageligt, at tilbyde forsikringsydelser som I ikke bedre har redegjort for på jeres hjemmeside, herunder har opstillet en garanti for at forsikringerne er godkendte i Danmark. Det må være en styrkende oplevelse for et venskab hvis en hvis en henviser af jeres produkt anbefaler dette til en ven og denne siden får underkendt et fradrag.....
Vision Security:Håber der er hold i dine påstande.Endnu mere foruroligende at du ikke har kunnet modbevise dem?
Jamen jamen jamen....i vil bare ikke give noget som helst en troværdig cahnce for at bevise sit værd.
Men lad mig sige det for sidste gang....
Kom til et infomøde eller bestil en konsulent og skyd på det der, men ingen af jer vil gører dette fordi i måske kunne risikerer at være forkert på den.
Så jeg spilder ikke mere tid på jer, først når i har haft mod til et fremmøde og diskuterer jeres synspunkter.
Jeg synes det er ærgelig, at i ødelægger andres tråde med en formodning af jeres egen holdning til livet.
I min verden så kan jeg kun respekterer folk som har undersøgt og deltaget i et koncept møde, dem lytter jeg gerne til.