Hvilken slags reklame laver i? Er det et allround bureau eller specielicerer I Jer i noget bestemt?
Jeg har været på reklamebureau i flere år, og det kan godt være jeg er branche-farvet. Men når jeg hører ordet "media" så tænker jeg at I er et mediebureau (altså á la Mediacom fx.). Og hvis jeres bureau har media som en del af de store arbejdsområder, så er det selvfølgelig også fint nok.
Men hvis I fx. er et ungt frisk kreativt team af grafikere, AD'ere, textere og markedsføringsstrateger, hvis arbejdsfunktion er at producere de effektive reklamer fra strategi og videre til spæde fødsel for til sidst at aflevere den færdige kampagne til mediebureauet - så ville jeg nu altså vælge et ord der var mere dynamisk end "media".
Hvis I fx. er vilde med PointBreak...så kan I jo fx. sætte "Graphix" eller "Adds"....eller "Communication" bagefter.
...Eller min egen lille ide - skuddet fra hoften: "DeFacto.Com" el. "de facto communications"
- Ægte kommunikation...det siger da alt
/Rikke