Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Garanti for topplaceringer i Google - hvordan?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Faldt over siden til dette kendte reklamebureau, der via Traffic Building garanterer Top 1 - Top 5 og Top 10 placeringer på selvvalgte søgeord. http://www.abcd.dk/soegemaskine-optimering.htm
Ydermere tilbyder de topplaceringer i 500.000 søgemaskiner og kataloger verden over
http://www.abcd.dk/Global-Market-Manager.htm

Jeg må konstatere, at det lyder utroligt fornemt - jeg har godt nok svært ved at tro på deres metoder.
Hvordan f....... kan man tilbyder 1. pladser på egne søgeord i fx Google?  Har de mon en direkte linie til Google .
Synes det virker noget lunkent. Såfremt deres tilbud holder, går der vel ikke lønge før der ikke er noget at lave for hærdede SEO konsulenter som nogen af jer herinde - og da slet ikke for nystartede som jeg selv :-)

Definitionen af Traffic Buliding  og de indholdsmæssige metoder, er der vel ikke fuld enighed om i brancen?

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 11:45
Du har fuldstændig ret...

Jeg tror jeg vil pensionere mig nu, så. Hvis der er nogle der er så dygtige at de kan garantere en placering (til trods for Google siger, INGEN kan garantere sådan noget), så er min tid som SEO vist ovre :)

Har aldrig stødt på dem før, så man må da håbe, at kunder heller ikke tager dem for seriøst... Men rigtigt godt set, Jesper

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Skrevet kl. 12:39
>> Har aldrig stødt på dem før, så man må da håbe, at kunder heller ikke tager dem for seriøst... Men rigtigt godt set, Jesper

Tja de ser ud til at være store - de angiver, at de har afdelinger i Kbh, Århus, Odense og Tyskland.
Ja man må håbe, at kunderne gennemskuer sådanne useriøse tiltag.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 12:40

Læg i øvrigt mærke til følgende forbehold: "Denne garanti gælder kun for Google, Yahoo og MSN såfremt alle regler om relevans og alle regler i vor gratis danske SEO Guide er fulgt."

Nu har jeg ikke læste denne guide. Men jeg er ret sikker på, at hvis du f.eks. vælger søgeordene sex, flybillet og boliglån så vil de afvise samarbejdet, eller istedet prøve at pådutte dig nogle søge-sætninger i stedet.

Det oplevede jeg hos Netpointers. Efter alle de fine løfter og efter at jeg havde underskrevet kontrakten, skulle jeg i samarbejde med deres konsultent, finde relevante søgeord. Stortset alle de søgeord jeg foreslog ændrede de til sammensatte søgeord. Hvorfor? Tydeligvis fordi de ord jeg havde valgt var væsentlig sværere at optimere på, end de sætninger som de foreslog. 

Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Skrevet kl. 12:59
>> Stortset alle de søgeord jeg foreslog ændrede de
til sammensatte søgeord. Hvorfor? Tydeligvis fordi de ord jeg havde
valgt var væsentlig sværere at optimere på, end de sætninger som de
foreslog.

Jeg mener det er reelt nok (og også nødvendigt) at arbejde med sammensatte søgeord og fraser - men så er det bare dét man skal gøre klart for kunderne- og ikke alene love topplaceringer på enkelte unikke søgeord.

Det kan man naturligvis ikke love - det er utroværdigt at love fx top 1 placeringer på bestemte ord i fx Google.

Desuden skriver de; at disse ord er efter kundens eget valg. Jamen det er da fint - blot kan det være en fordel, at afdække hvad potientielle kunder bruger som søgeord/fraser. Ikke sikkert at kunde og virksomhed vil vælge samme søgeord.
Ofte benytter virksomheder mere fagspeciffike udtryk og termer - disse vil de færreste kunder søge på.
Selvfølgelig alt efter, hvilken brance vi taler om. Befinder en virksomhed sig i en perifer branche, fx inden for bandagister eller lign., tror jeg nok det vil være nødvendigt at afdække keywords andre steder end netop hos bandagisten.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)