hej aminoer jeg har en ide jeg gerne ville have lidt feedback på da jeg hverken ved om den holder eller hvordan den skulle sælges. Jeg tænkte om det kunne være en ide at anskaffe sig nogle relative store lager lokaler, hvor man så kunne få webshops til at leje lager plads hvor jeg ville stå for at pakke og sende deres ordre, dette ville spare en shop for behovet for lokaler til lager samt ansatte til at pakke hvis man ikke selv gør det, og derved er der mere til til at udvikle brand, markedsføre samt meget mere. Jeg ved det er en relativ kort beskrivelse, men det er dog essencen i min ide alt kretik og feedback modtages med kyshånd beklager evt. stave fejl, men løb tør for stave plade med venlig hilsen Martin |
Proev at soeg baade amino og google omkring lagerhotel, hvilket saadan set er den idé du beskriver. Der findes mange af den slags, men det skal ikke udelukkes at du kan finde en niche indenfor dette omraade, da mange af disse europaeiske lager hoteller henvender sig til stoerre virksomheder, og ikke smaa webbutikker