Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Distribution til Sverige... - Scandi-Parcel

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

vil høre om der er behov for at lave et system med distribution af pakker til Sverige og Finland...

Jeg er i kontakt med et svensk distributionsfirma, og vi gerne høre om der er et behov for at udvikle et koncept med distribution til Sverige ..

Hvad er man parat til at betale for en forsendelse...

Og hvad med det øvrige Europa - er der også et behov for forsendelser til det øvrige Europa..

Hilsen

Scandi-Parcel

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 23:50

SCANDIEURO:

Hvad er man parat til at betale for en forsendelse...

Senere på året udvider vi vores nethandel med en svensk version. Jeg ved at der er andre herinde der pønser på at gøre det samme.

Hvad man er parat til at betale - tja her er du vel nødt til at undersøge markedet og se hvad andre tager for det. Når tiden kommer, så vil jeg nok indhente mere end 1 tilbud, og her vil prisen da - bl.a. - have en betydning.
Vi overvejer også - som alternativ - at bruge et svensk lagerhotel, især hvis det viser sig at det bliver for dyrt at sende noget fra DK-sverige. Jeg har dog ingen anelse om prisniveauet. Det vil da være bedre hvis du kunne give os nogle priseksempler - så skal vi nok fortælle om vi mener de er reelle Smile

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 00:02

Hvis jeg skulle have distributeret pakker i Sverige, ville jeg helt klart vælge Schenker, de er stærke i Sverige både btb og btc, posten i Sverige er sindsyg dyre.

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Skrevet kl. 00:02

Ja prisen er lidt svær at beregne, da det kommer jo an på hvordan man bygger systemet op og hvor mange pakker som hvert firma sender... Der er jo indhentning og levering i Sverige..

Jeg regner med at sender en bil fra Flensburg - Frederikshavn - Göteborg  hver dag fra om en måned og da jeg har en aftale med distribution i Sverige med et svensk firma, burde man kunne lave en konkurrencedygtig pris.. Problemet bliver jo så at lave en trafik fra Flensburg - Odense - Sjælland - Göteborg - men kunne jo til at starte med lave en rute der hedder

Mandag:   Flensburg - Østkysten Jylland - Frederikshavn - Göteborg

Tirsdag:   Flensburg - Odense - Sjælland - Göteborg

Onsdag : Flensburg - Østkysten Jylland - Frederikshavn - Göteborg

Torsdag: Flensburg - Odense - Sjælland - Göteborg

Fredag: Flensburg - Østkysten Jylland - Frederikshavn - Göteborg

Hvad mener du om det -- kunne det være en løsning????

Med venlig hilsen

Scandi Parcel

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Skrevet kl. 00:05

Att. Vierhurtigst.

Hvad er dyrt... - men nu du er på tråden. hvad koster en bil fra København til Kolding.. Express.... evt. afhentning i Malmø

Kan du ikke lige stikke mig en pris... Jeg mener at Minitrans tager omkring 2600 kr.. kan det gøres billigere med direkte levering...

Hej

Scandi Parcel

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Skrevet kl. 00:25

København til Kolding.

Minitrans tager kr. 2348,- excl. moms og bro

Easy Kurer tager kr. 1840,- excl. moms og bro

Malmø til Kolding

Plus kr. 450,- excl. moms og bro

Ruterne kan vi løse for dig, yderst attraktivt både økonomisk men også tidsmæssigt, hvis det har interesse

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Skrevet kl. 00:26

Glemte at skrive at priserne er for 4 pallers kassevogne.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)