Hvad er man parat til at betale for en forsendelse...
Senere på året udvider vi vores nethandel med en svensk version. Jeg ved at der er andre herinde der pønser på at gøre det samme.
Hvad man er parat til at betale - tja her er du vel nødt til at undersøge markedet og se hvad andre tager for det. Når tiden kommer, så vil jeg nok indhente mere end 1 tilbud, og her vil prisen da - bl.a. - have en betydning. Vi overvejer også - som alternativ - at bruge et svensk lagerhotel, især hvis det viser sig at det bliver for dyrt at sende noget fra DK-sverige. Jeg har dog ingen anelse om prisniveauet. Det vil da være bedre hvis du kunne give os nogle priseksempler - så skal vi nok fortælle om vi mener de er reelle
Hvis jeg skulle have distributeret pakker i Sverige, ville jeg helt klart vælge Schenker, de er stærke i Sverige både btb og btc, posten i Sverige er sindsyg dyre.
Ja prisen er lidt svær at beregne, da det kommer jo an på hvordan man bygger systemet op og hvor mange pakker som hvert firma sender... Der er jo indhentning og levering i Sverige..
Jeg regner med at sender en bil fra Flensburg - Frederikshavn - Göteborg hver dag fra om en måned og da jeg har en aftale med distribution i Sverige med et svensk firma, burde man kunne lave en konkurrencedygtig pris.. Problemet bliver jo så at lave en trafik fra Flensburg - Odense - Sjælland - Göteborg - men kunne jo til at starte med lave en rute der hedder
Mandag: Flensburg - Østkysten Jylland - Frederikshavn - Göteborg
Tirsdag: Flensburg - Odense - Sjælland - Göteborg
Onsdag : Flensburg - Østkysten Jylland - Frederikshavn - Göteborg
Torsdag: Flensburg - Odense - Sjælland - Göteborg
Fredag: Flensburg - Østkysten Jylland - Frederikshavn - Göteborg
Hvad mener du om det -- kunne det være en løsning????