Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BlogCentrum.dk - on air! :)

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Har nogle andre kommentarer til den "nye" side? Big Smile

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 10:24

yusuf:

Giver Tobias ret, kom dog med noget kontruktiv kritik istedet for det pladder der... Sponsorere noget til en 50,- (efter din mening) eller noget til flere tusinde...

Jeg har såmænd kommet med en del som burde rettes, men skoledrenge som i er opfatter i det kun negativt, fordi i ikke kan lide den kontante tone.

Indtil videre håndterer systemet ikke den simple ting, at man skal godkendes iform af en email-adresse inden man kan lægges på siden, dette er STANDARD...

Men vent indtil en spammer kommer forbi jeres side og i skal rydde op fordi der ligger 3.000 poster eller flere og linker til den samme side, for at opnå bedre status i Google.

Tilmeldt 20. Aug 08
Skrevet kl. 13:12

www.easywebhost.org:

yusuf:

Giver Tobias ret, kom dog med noget kontruktiv kritik istedet for det pladder der... Sponsorere noget til en 50,- (efter din mening) eller noget til flere tusinde...

Jeg har såmænd kommet med en del som burde rettes, men skoledrenge som i er opfatter i det kun negativt, fordi i ikke kan lide den kontante tone.

Indtil videre håndterer systemet ikke den simple ting, at man skal godkendes iform af en email-adresse inden man kan lægges på siden, dette er STANDARD...

Men vent indtil en spammer kommer forbi jeres side og i skal rydde op fordi der ligger 3.000 poster eller flere og linker til den samme side, for at opnå bedre status i Google.

Venter med spænding Smile

Og tak min voksne ven. Jeg er glad for at du kan lære sådan nogle små børn som os om det gode liv, ved slet ikke hvad jeg skulle gøre uden dig...

Men seriøst. Jeg er glad for at du har mange kommentarer til siden. Men som sagt, skal siden være enkel, en person opgiver måske at indsende link pga forskellige former for validering.

Tilmeldt 20. Aug 08
Skrevet kl. 15:57

Hmmm kan ikke redigere min post?

Men har tilføjet muligheden for søgning, håber det virker godt hos jer Smile

Fra Odense
Tilmeldt 23. Apr 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:12

Det er en fin side. Jeg vil melde min side til med det samme

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 08:58

Hvad med dit blogcentrum logo?

Jeg synes at dit gamle "design" var bedre, nu er det bare et helt almindeligt kedeligt design uden personlighed.

Tilføj lidt personlighed! Big Smile

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 20. Aug 08
Skrevet kl. 14:30

Ken:

Det er en fin side. Jeg vil melde min side til med det samme

Hej ken, synes ikke jeg kan finde din side? Smile

Kevin:

Hvad med dit blogcentrum logo?

Jeg synes at dit gamle "design" var bedre, nu er det bare et helt almindeligt kedeligt design uden personlighed.

Tilføj lidt personlighed! Big Smile

Hmm, den er svær :) Kan du evt. komme med en konkret ændring? Big Smile

Mht. den nye søgefunktion, er der nogle som har prøvet den? Virker den?

Tilmeldt 20. Aug 08
Skrevet kl. 16:43

Siden har ikke så mange besøgende, er der nogen som har forslag til hvordan jeg får flere ind?

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)