Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BlogCentrum.dk - on air! :)

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er http://www.blogcentrum.dk kommet on-air :)

Jeg er så glad!

Det er en ide jeg har haft længe, og nu kommer den endelig ud :)

Det er et "centrum" for blogs, hvor folk kan skrive deres link, og andre kan så besøge dem, så de vil få flere læsere.

Du må meget gerne komme med kritik, og måske poste et link til  din blog.

- Tobias :)

Og jeg vil godt takke Yusuf fra EDOTMEDIA.DK for sponsorat er domæne m.m. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:32

Hej Tobias.

Det er en super god ide du har der, men har du ikke overvejet at ligge en lille smule design på (meget enkelt), siden virker lidt uprofessionel på mig når jeg kommer ind på den !

Tilmeldt 20. Aug 08
Skrevet kl. 20:36

Hmm... Jo :) Siden var beregnet som en klassisk 90'er side, men hvis du har nogle ideer kan jeg da sagtens lave dem :) Men der kommer nok ALDRIG et "ordenligt" design på Stick out tongue

Tak for svar :)

Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:42

Det er mange her i amino som tilbyder et flot design til et par tusind.. lave et ordenligt design.. meget uprof .side :( no good :p

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 20:44

#Wanko0ver

Efter som at han har fået sponsoreret domænet lyder det ikke til at han vil kaste penge efter projektet ;)!

Tilmeldt 20. Aug 08
Skrevet kl. 20:46

Hmm... :) Lyder til jeg alligevel skal få set at få lavet noget ordenligt design på. Men førstepriotet er stadig funktionaliteten på siden - den lette tilgængelighed.

Tilmeldt 27. Feb 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:15

Hej Tobias

Tillykke med sitet - jeg har lige været inde og kigge lidt, og synes, som andre i tråden allerede har været inde på, at der mangler lidt for øjet. Ideen er jo god, men for at blive en solidt centrum for blog-strejfere, tror jeg altså at sitet skal løftes rent visuelt, og måske enda funktionelt. Er der noget automatik forbundet med at udbygge listen af blogs, eller er det udelukkende manuel tilmedling? Har du planer om at lægge noget Ad på, og evt. udbyde services, abonnementer o.lign? Hvad er målet med sitet på den lange bane?

Held & lykke

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 21:25

wolfie:

Yusuf for sponsorat er domæne m.m. :)

Hvad er det et domæne koster i indkøb ? 50 kroner... webhotellet er gratis....

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 21:41

Jeg har tilføjet mit link til blogcentrum! Jeg synes meget godt om designet! Det er super simpelt og ikke så mange dikkedarre!

Jeg synes dog at du skal bytte om på linksne, så de er mere i centrum(haha), istedet for

Visning af links under "IT" (Tilbage)

Indsæt link til din blog

Derudover vil dit projekt blive meget mere populær, hvis du ikke bruger redirect men istedet bruger direkte links!

<a href="http://pctricks.dk" onMouseDown="this.href='http://tracking.url.dk';"
target="_blank">
PC Tricks</a>

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 20. Aug 08
Skrevet kl. 21:49

@easywebhost:

Kan du ikke bare lade være med at brokke dig? Gratis hosting og et domæne er herligt, så hvad er problemet?

@Kevin:

Tak for linket :) Jeg vil lige se på det du sagde.

@michael:

Tak for god input :)

Jo, der vil blive tager hånd om designet en af de nærmeste dage, vi regner med noget "klassisk" google Ad, men hvad mener du med services o.l. ?

På den lange bane ønsker vi et gratis side, hvorpå de mest populære blogs skal være samlet, da jeg syntes det var svært at FINDE gode blogs. :)

-Tobias

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)