Det er en super god ide du har der, men har du ikke overvejet at ligge en lille smule design på (meget enkelt), siden virker lidt uprofessionel på mig når jeg kommer ind på den !
Hmm... Jo :) Siden var beregnet som en klassisk 90'er side, men hvis du har nogle ideer kan jeg da sagtens lave dem :) Men der kommer nok ALDRIG et "ordenligt" design på
Hmm... :) Lyder til jeg alligevel skal få set at få lavet noget ordenligt design på. Men førstepriotet er stadig funktionaliteten på siden - den lette tilgængelighed.
Tillykke med sitet - jeg har lige været inde og kigge lidt, og synes, som andre i tråden allerede har været inde på, at der mangler lidt for øjet. Ideen er jo god, men for at blive en solidt centrum for blog-strejfere, tror jeg altså at sitet skal løftes rent visuelt, og måske enda funktionelt. Er der noget automatik forbundet med at udbygge listen af blogs, eller er det udelukkende manuel tilmedling? Har du planer om at lægge noget Ad på, og evt. udbyde services, abonnementer o.lign? Hvad er målet med sitet på den lange bane?