Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oscommerce eller magento eller ?

Side 3 ud af 6 (57 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 22:02

hjensen:

det virker som om oscommerce ikke bliver benytte på nye webshops længere ??

Tror jeg næppe er rigtigt, kender til webshops som er blevet udviklet i denne måned som alle har en OSC kerne. Det er blot fordi du ikke med det blotte øje kan se det på dem, hvis de er lavet ordenligt. Hvis man har udviklerne er osc lige så godt at gå igang med som magento, frontend skal alligevel omkodes og nu kommer osCommerce 3.0 os her om et par måneder. Så osc skal slet ikke afskrives.

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 11:38

Anders skriver lidt om det crius.dk   Det lader til at Magento er på vej til at overhale OSC, hvis man altså måler på antal google-søgninger.

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 16:51

powerhosting:

Ja. Fx. er alle vores løsninger er præinstalleret med ePay´s betalingsgateway. Jeg ved at Quickpay lancerede et modul til Magento igår også. Det tager blot få minutter at installere en betalingsgateway. En god guide fra ePay finder du på magentoguiden.dk

Se se nu er det sådan at hvis du kigger her :

http://www.virtuemart.dk/

vil du se at dette leveres med som standard i Joomla / Virtuemart og magento er stadigvæk ikke det optimale at gøre butik fra, selvom det bliver rost i hoved og bag....

Ressourceforbruget, som man ikke vil snakke om er for stort.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 16:53

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 16:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

powerhosting:

Anders skriver lidt om det crius.dk   Det lader til at Magento er på vej til at overhale OSC, hvis man altså måler på antal google-søgninger.

Nu er en måling på Google ikke videnskabelig holdbar og derfor kan du ikke bruge den som dokumentation.

Svarer lidt til at sige, at fordi naboen kører farligt, så vil han kl. 08.00 køre ind i en lygtepæl

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 17:38
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kører magento i min webshop der åbner inden længe og jeg har ikke haft nogle store problemer på vejen. Jeg er virkelig glad for alle de muligheder magento tilbyder og hver gang der lige er en ting som jeg godt kunne tænke mig i min shop - så er den sku allerede indbygget i magento. Smart.

Og det med i siger den bruger for meget systemkraft - er det ikke fuldstændig ligegyldigt hvis man alligevel får den hosted et sted hvor de ved hvad de laver? - Jeg kan se det er et problem hvis du selv vil have serveren stående, men hvis du betaler dig fra det (fx hos powerhosting eller lignende steder) så må man sku regne med at de ved så meget om systemet at de ikke smider flere over på en server end godt er?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:02
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er også en mulighed at få skræddersyet et system i netop PHP og en variant af SQL.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 20:59

Christoffer Hallas Pedersen:

Det er også en mulighed at få skræddersyet et system i netop PHP og en variant af SQL.

For dyrt når du ser på hvad de færdige systemer idag med en smule tilretninger kan.

Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 21:03

okay det lyder til at det er ligetil at komme igang med magento, og at det virker professionelt og uden fejl.

Kan man benytte shoppen umiddelbart når man downloader den, altså hvordan ser den ud ??

Eller kræver det store ændringer designmæssigt for at gøre den pæn, som det jo gør i oscommerce der ikke er specielt pæn i udgangspunktet ??

Side 3 ud af 6 (57 indlæg)