Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er der galt med min IP?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg håber der er en her der har styr på det tekniske omkring ipadresser.
Jeg sidder i hverdagen på denne IP:

Host Name 0x5359c96a.cpe.ge-1-1-0-1104.vbrnqu1.customer.tele.dk
IP Address 83.89.201.106
Country Denmark
Region Staden Kobenhavn
City Copenhagen
ISP Tele Danmark

Og som det fremgår skulle den være en klar dansk ipadresse. Det er en TDC erhvervsløsning hvis det hjælper at vide det.

Mit problem er at når jeg eksempelvis forsøger at benytte google adwords keyword tool på denne adresse: https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal
Så får jeg resultater som ikke er udelukkende danske selvom jeg ved at andre får de rigtige resultater.

Jeg har naturligvis defineret min søgning til dansk og Danmark men den gir stadig de forkerte resultater.

Jeg læste om et resultat omkring en søgning på "vin" hvor der p.t skule være 110.000 søgninger månedligt i Danmark, men mit resultat siger over 3 millioner, og den foreslår at jeg bruger den amerikanske skuespiller "vin diesel" som relateret søgeord???

Det resultat kan jeg jo ikke bruge til så meget, og det er irriterende for det er et genialt værktøj når det virker.

Håber en af jer kan tolke hvad det er der går galt...

Mange Hilsner
Janno

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 14:27

Hejsa,

Du er ikke tilfældigvis logget på en af Google's services? Og dermed iGoogle?

Har du prøvet at slette de cookies Google gemmer på din computer?

Mvh,

Martin

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Skrevet kl. 15:42

Hej Martin

Om jeg er logget på eller ej ændrer intet...

Bruger firefox i hverdagen, og prøvede lige at slette alle cookies i IE og alle private oplysninger...

Den eneste forskel er at når jeg går ind på siden sætter den automatisk sprog og land korrekt, men den giver samme reaultat.

i ff sætter den sprog korrekt, men land til alle lande hvilket jeg så skal rette til hver gang.

Men med alt slettet i ie er det en gåde for mig...

Problemet er ens på både pc og laptop

Janno

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Skrevet kl. 13:41

Hmmmmm........

Er der virkeligt ikke en klog mand/kvinde her på amino der kan gennemskue hvad der går galt for mig?

Det har jeg svært ved at tro, der må da være andre der har oplevet dette problem?

Jeg håber stadig på input, for det ville hjælpe en hel del på min research.

Mange hilsner
Janno

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:43

Hej Janno

Jeg får også 110.000 resultater på Dansk/Danmark, og knap 3 millioner internationalt.

Hvorfor du får omkring 3 millioner når du sætter sprog og land til danmark/dansk er også umiddelbart en gåde for mig. Uanset om du sidder på en dansk IP adresse eller ej burde du få samme resultater når du sætter sprog og land.

Prøv at slæbe computeren hen på en anden internetforbindelse med en anden udbyder, og hvor du ved at der returneres 110.000 resultater for søgningen. Alt efter udfaldet bør du kunne konstatere om det er computeren eller IP adressen der driller.

Mvh Jesper

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Skrevet kl. 22:03

Hmmmm.... Lurer google med her?

Skulle lige prøve en gang til, og nu giver den rigtigt resultat?

Jeg har prøvetmindst 30 gange i den sidste uge, og havde problemet for måneder siden også. Og nu hvor jeg poster om det begynder det pludselig at virke korrekt? Det er da for mærkeligt!

Uhhhhaa... pas på big G lurer med over skulderen... hehe...

Men så tak til google da... lol

Tak for svaret  Jesper

Janno

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Skrevet kl. 22:05

Hej... det slår mig lige... Thorborg er i virkeligheden Google...

Så forstår jeg bedre han er flyttet over there, hjem til sine venner Sergey og Larry Big Smile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)