Problemet er at de gerne vil have en kopi af siden i HTML format, som kan køre fra en Cd-rom. Jeg har prøvet at tag en kopi med HTtrack Website copier ( http://www.httrack.com/ ), men den kan ikke finde ud af at følge links lavet med javascript.
Er der nogen der kender et website copier/grapper software som kan "grappe" et website, selvom der bruges javascript?
Man kan jo gøre det at man laver alle links om så de peger på den rigtige side. Når siderne skal køre som html, så er der ingen grund til at man har PostBack som det link du har vist gør.
Og hvorfor er det lige at .NET folk laver sådanne skod links?
Har du ikke hørt det? Det er da det helt nye indenfor SEO venlige URL'er :-)
Nå, har du mulighed for at tilføje et sitemap på siden? Jeg har selv siddet i samme situation og måtte der smide et sitemap på for at komme omkring en skide javascript menu. WinHTTrack fik dog aldrig menuen til at virke, men i min situation var det mest for at få en backup.
Firefox har et plugin der hedder "Save Complete Site", men om det lige virker som du ønsker det, ved jeg så heller ikke...
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Tak for jeres svar. Nu har jeg prøvet lidt af hvert... Enden på det bliver, at de må få deres udvikler til at ændre URL-strukturen, eller også må de generer et sitemap eller lignende.
Jeg bruger selv offline explorer pro, og det fungerer fantastisk, jeg er ikke helt 100% sikker på om det kan klare javascript links, men jeg mener at det er muligt i pro eller enterprise udgaven.