Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tag en kopi af et website

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har en kunde som har et website lavet i .NET.

Nogle af de interne links er lavet med javascript :(

Problemet er at de gerne vil have en kopi af siden i HTML format, som kan køre fra en Cd-rom. Jeg har prøvet at tag en kopi med HTtrack Website copier ( http://www.httrack.com/ ), men den kan ikke finde ud af at følge links lavet med javascript.

Er der nogen der kender et website copier/grapper software som kan "grappe" et website, selvom der bruges javascript?

På forhånd tak.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Fra  Conseo Skrevet kl. 12:40

Det skal iøvrigt lige tilføjes at links er lavet som dette:

javascript:WebForm_DoPostBackWithOptions(new WebForm_PostBackOptions("ctl00$ContentPlaceHolder2$DataList1$ctl02$LinkButton1... osv

Og hvorfor er det lige at .NET folk laver sådanne skod links?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:46

Hej Lars

Man kan jo gøre det at man laver alle links om så de peger på den rigtige side. Når siderne skal køre som html, så er der ingen grund til at man har PostBack som det link du har vist gør.

Ellers kunne man inkludere Cassini Webserver (som nok skal installeres) der så kan køre et .net site http://forums.asp.net/p/1120583/1748580.aspx

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Bachmann:

Det skal iøvrigt lige tilføjes at links er lavet som dette:

javascript:WebForm_DoPostBackWithOptions(new WebForm_PostBackOptions("ctl00$ContentPlaceHolder2$DataList1$ctl02$LinkButton1... osv

Og hvorfor er det lige at .NET folk laver sådanne skod links?

Har du ikke hørt det? Det er da det helt nye indenfor SEO venlige URL'er :-)

Nå, har du mulighed for at tilføje et sitemap på siden? Jeg har selv siddet i samme situation og måtte der smide et sitemap på for at komme omkring en skide javascript menu. WinHTTrack fik dog aldrig menuen til at virke, men i min situation var det mest for at få en backup.

Firefox har et plugin der hedder "Save Complete Site", men om det lige virker som du ønsker det, ved jeg så heller ikke...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Fra  Conseo Skrevet kl. 13:59

Tak for jeres svar. Nu har jeg prøvet lidt af hvert... Enden på det bliver, at de må få deres udvikler til at ændre URL-strukturen, eller også må de generer et sitemap eller lignende.

Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:23
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

- Thomas

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)