Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facadebogstaver og mindre skilt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi mangler et mindre skilt (fritstående) og måske nogle facadebogstaver. Meget gerne en standardløsning hvis det findes.

Jeg har set på diverse hjemmesider, men mangler en oversigt over muligheder. Mon en Amino ligger inde med en sådan?  

Vi bor i 8340 Malling (Århus Syd)

Hilsen Louise E

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 196
Fra  Pure Solution Aps Skrevet kl. 10:04

Hej Louise,

Jeg tror jeg har løsningen med nogle flotte skilte som du selv kan sætte plakater eller serigrafi i.

Jeg har 2 typer skilte som jeg har brugt på en messe én gang så de er derfor som nye og jeg sælger dem billigt. Se venligst nedenstående links.

http://www.sign-city.com/downloads/specifikation/102.pdf - Denne model har jeg i sort i A1 format. norm. prisen på denne er 1595,- men jeg vil sælge den til 1095 ,-

http://www.sign-city.com/downloads/specifikation/109.pdf - denne model har jeg i sølv også i A1 format. Norm. prisen er 1195,- men det kan blive dit for 795,-

Jeg bor i Århus C så hvis du er interesseret vil jeg gerne køre ned og aflevere det til dig kvit og frit Big Smile

Mvh.

Martin

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 00:31

Hej Louise

Lidt mere specifik hvad det er du mangler - er det blot en plade med skrift du skal have på facaden eller er det udskårende bogstaver ? Hvilken type a-skilt er det ? eller er det et skilt til montering på væggen ? eller måske noget helt andet .....

Har kontakt til mange forskellige leverandøre af skilte og udskårnde bogstaver osv. så send en mail med hvad præcis du ønsker og jeg skal kom med en pris - mail til : kennbo.grafik@gmail.com

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 10:36

Hej igen

Jeg kan godt se at jeg ikke har været helt klar i min formulering.

Jeg har brug for 9 bogstaver (verdana?) - f.eks i rustfrit stål look eller sort - til at "skive" vores firmanavn på muren. Jeg søger et forma der har færdige bogstaver (med lys?) som standardprodukt. Findes det?

Derudover har jeg brug for et skilt til at stå ude ved vejen. Igen bare med firmanavn skrevet på. Findes der et fira med et katalog over fritstående skiltetyper?

Tak til jer der har svaret. Jeg tager kontakt til jer.

/LouiseE

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:38
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)