Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sjov reklame, en mand går på en hjemme side

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

En af vore kunde lavede en meget sjov reference. Det er en levende film hvor kunden går rund på hjemme siden, og nej det er ikke i en normal afspiller. Du kan se det her:

http://www.1902software.dk/index.php?id=41

p.s. det her er rent reklame for 1902 og en del af vore kunder, hvis ikke du vil se det så lad være med at tryk på linket...nu er du advaret :-)

Mvh

Peter

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 08:49

Jeg syntes det er dejligt at man selv får muligheden for at starte "showet" - dog kan den nok for mange, være svært at finde ud af hvad de 2 ikoner egentlig er til (play & stop) - det burde i tydeligøre mere.

Men ellers rigtig lækker præsentation, virker meget bedre end tekst.

Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:27

Hej Peter,

Jeg synes at det fungerer rigtig godt som første gangs markedsføring på et site/side - men ville ikke bryde mig om at skulle se en video hver gang jeg kom ind på en side. Så med den rette cookie styring og anvendt til ting som hjælp så tror jeg at det er meget anvendeligt.

Jeg arbejder for et firma der implementerer løsningere via f.eks. CMS. Jeg kunne ikke finde priser - har du nogle priser eller priseksempler? Er der knyttet abonnement til anvendelsen (man siger at det "kører" via Jeres server).

/Sten Hougaard

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 09:34

Jeg synes også at det er lidt sjovt, men nok mest fordi man ikke har set det så mange steder endnu.

Dog har jeg det også sådan, at det klæder langt de fleste, at man kun ser den øverste del af dem. Man mister fokus som det er her. Fx. når jeg allerede at blive irriteret over hans hænder, indenfor de første 10-15 sekunder......og så mister jeg budskabet. Jeg oplever det som om, at han ikke rigtig ved, hvor han skal gøre af sig selv.

Anyway.......der kommer sikkert meget mere af det. Om det gør noget positivt for omsætningen, vil jeg dog stille spørgsmålstegn ved ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 09:34

Hej Peter

Ved du hvilket firma der har lavet videon? Har de en hjemmeside?

Har fundet nogle som tilbyder at lave vidoer med deres egne personer/skuespillere, men de er alle engelsk talende.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 09:36

Hej Steen,

Det er ikke et 1902 produkt, det er et flaysia.dk produkt. Vi, 1902, har lavet noget af programmering til Flaysia gennem outsourcing.

Jeg har givet Brian fra Flaysia besked og han tager sikkert snart fat i dig.

Mvh

Peter

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 09:40

misel:

Hej Peter

Ved du hvilket firma der har lavet videon? Har de en hjemmeside?

Har fundet nogle som tilbyder at lave vidoer med deres egne personer/skuespillere, men de er alle engelsk talende.

At dømme efter logoet over start/stop knapperne... så tror jeg det er: 

http://www.flaysia.dk/

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 09:42

tak for det Karsten.

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 11:24

En skam der ikke er priser på deres site.

Spændende funktionalitet...

Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 11:51

Lad det være sagt med det samme - det er ikke helt billigt - Oxygen Software tilbyder også Flaysia løsningen som en del af deres pakke: http://www.oxygensoftware.dk/Om-os/Viden-om-web/videovaert.aspx

Karsten Andersen
Online WebDesign ApS

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)