Hej derude. Nu skal i høre, jeg startede for noget tid siden et lille firma hvor jeg tager ud og laver ballon opsendelser og udsmykning med balloner,, Meen nu overvejer jeg at lave en webshop hvor jeg sælger stk. vis balloner og til ballon dyr osv. jeg har på samme tid fundet en lille butik i nærheden af byen , hvor der kommer mennesker ikke et dårligt sted, prisen pr. mån. er ca. 2200 kr. Kunne det være en ide at leje sådan et sted, og på samme tid have den dernede regner ikke med der kommer så mange mennesker, men udelukkende satse på webshoppen, Vil det være en dårlig idé? Og hvis man skal have lavet en ordenlig designet hvormeget skal man så regne med! Min side er lidt kedelig nu . Venlig Hilsen
|
Hej
Kender mange, som har brugt det at kombinerer en webshop og en butik, men tror at du skal starte med at finde ud af om der er noget marked. VIlle mennesker gå ned i din butik og købe balloner eller ville man ikke bare købe dem i supermarked når man nu alligevel var der? Der tror jeg at en webshop har en helt klart fordel, her vil der være flere interesserede der kan finde dig, hvis man skal bruge nogle specielle balloner. Prisen på en webshop kan svinge helt ekstremt meget, men du er da velkommen til at skrive til mig, og så skal jeg nok give dig et rigtig godt tilbud
Krii08@hotmail.com
MvH Kristoffer