Hej allesammen Jeg har lavet denne tråd for at hører hvad I egentlig synes om virksomheden TDC/YouSee. Jeg har faktisk tænkt meget over (her på det sidste) hvorfor denne virksomhed egentlig stadig er oppe og kører + det er en af de største i skandinavien. Min erfaring med dette firma er bare ikke godt. Jeg har intet godt som sådan at sige. Dette firma har en mærkelig virkning på mig. Jeg føler det er en firma der ikke vil sælge deres varer/produkter. Mht. Service eller kundeservice er da bare skudt helt i vejret ! Tit leverer de vare som man ikke har bestlit. Hvad med selve deres TV/internet-afdeling YouSee ?? Generelt synes jeg de levere utrolig dårlig billede samt priserne er skudt helt i vejret. Dette har jeg oplevet tit hjemme hos mig samt hos mange andre : Folk der skal hve penge tilbage eller sende en vare retur, så går det utroligt langsomt. Engang imellem bliver der slet ikke gjordt noget ved det. Dette har jeg oplevet selv !! Så en af mine spørgsmål lyder : Hvad mener I om TDC/YouSee |
Jeg har kun gode erfaringer med Tdc/Yousee. Og synes faktisk også deres kundeservice er god..