Her et par hurtige fif:
Først skal du være 100% sikker på de USP'er (unik selling Points) der findes ved dit produkt.
Dernæst skal du dele din indgangsbøn op i 3 dele: (men inden du begynder skal du lave en ordentlig ringeliste med mindst 50 emner)
1. Værdiskabende indledning (her skal du tænde kunden, og det gør ikke noget at du taler i store billeder så kunden selv kan tænke videre og danne sig billeder).
2. Kroppen (nu skal du så forklare hvorfor du ringer til netop denne kunde og hvad årsagen er til at du mener det vil være udbytterigt for kunden at holde et møde med dig)
3. Afslutning (her anvender du alternativ teknikken - hvornår passer dig bedst, tirsdag eller torsdag i næste uge?)
4. Få mail og sendt en mødebekræftelse
(du kan sende en kort mail på soren@implemind.dk med en link til din hjemmeside, efterfølgende vil jeg sende dig et godt manuskript)
Når vi taler om mødebooking er det vigtigt at dit mindset er 100% optimalt og at I er klar og motiveret til at ringe og booke møder. Hvis Ikke du er begejstret og fuld af energi bliver modtageren i den anden ende det heller ikke.
HUSK DER ER KUN ET FORMÅL MED SAMTALEN - AT BOOKE MØDET - SÅ LAS VÆRE MED AT TALE OM HELE DIN FORKROMEDE PLAN.
Jeg har faktisk fået udviklet et webbaseret program der virker utrolig effektivt vedr. at skabe det rette mindset inden mødebooking. Skriv mig en mail på soren@implemind.dk og jeg skal sende uddybende materiale.
Jeg har coachet utrolig mange iværksættere men også garvede sælgere til at skabe endnu bedre resultater med mødebooking, så sig til hvis du skal have noget træning - viden er en ting, men at skabe nye kompetencer skal implementeres gennem træning.....
(er mødebooking slet ikke dig, kan vi først forsøge at lære dig disciplinen hvis dette ikke virker kan vi booke møderne for dig)
// Søren Heissel
http://impleMind.dk
"