Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Både i Aluminium

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et helt program i aluminiums baade fra 3,6 M. til 5.3 M

Alle har CE certificering !

Det er både som er designet i New Zealand men produceret i Kina !  )Et stort Scandinavisk firma tager dem på programmet senere i år) men vi vil stadig kunne levere !

Der er tale om nogle af markedets beste Aluminiums både, stærke og godt lavet !

Vi kan også levere Yamaha, Suzuki og Sail påhængs motore )kun ved køb af båd)

De sælger godt i Norge.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:42

Når du nu har et produkt du gerne vil sælge og dermed har valgt at poste et indlæg her i "Jeg har et godt tilbud til dig!" gruppen, så ville det da være fedt med enten nogle priser, eller en rabatsats man kan bruge hvis man ønsker at handle med dig.

Det vil også være til din egen fordel at smide en henvisning til din hjemmeside, eller blot nogle kontaktoplysninger på bordet.

Det tror jeg du vil få solgt noget mere ved.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Skrevet kl. 16:00

Det kunne jo være rigtigt ! 

Som jeg har forstået Amino.dk skulle det vel være lidt åbent til at starte med ! Det er jo ikke en hjemmeside kun for køb-salg !

Alle er velkommen til at kontakte mig via termalou@loxinfo.co.th eller karsten@danamp.com

Jeg har ikken nogen hjemmeside der dækker dette produkt, da jeg arbejder med mange forskellige produkter, ville det ikke være hensigts mæssigt, jeg plejer også kun at have ganske få kunder per produkt, da jeg sælger direkte fra fabrik og ikke er grossist eller detail sælger !

Priser syntes jeg ikke der er grund til at lægge ud da det er rene import priser, så ville mange bare brokke sig over dem næste gang de var ude at se på båd ! Der er jo mange faktore der spiller ind når man er importør, såsom fragt, told, lagertid osv. det er ikke alle der kan forholde sig til disse beregninger !

Men jeg kan garantere for at det er de billigste Aluminiums både leveret Dansk jord !!!! (målt på Kg. Aluminium ) !

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 16:21

Hvad dækker CE-certificeringen over?

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Skrevet kl. 16:33

Både til person transport i Europa !

Alt hvad der kræves af CE for både i Europa !  (Da der er en mega koncern der tager dem på programmet senere i år er alt lige blevet certificeret igen) så de er 100% sikker på at det hele er i orden !

I Norge er de godkendt til udlejning !! Men så vidt jeg ved har det kun noget at gøre med at der skal være redningsveste osv. foruden at båden selvfølgelig skal følge normale regeler (svarende til CE ) i resten af Europa !

Hvis du vil se kopier af certificaterne er du velkommen !

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 16:43

Jeg undrede mig bare - CE-mærket skal ham der ønsker at sælge produktet i Europa sørge for sidder på enheden. Men det er udelukkende hans erklæring på at enheden lever op til en given standard.

Når du så har certifikater må det næste betyde at tredjepart har kontrolleret produktet? Hvilket i så fald lyder særdeles seriøst!

... men finanserne er ikke til de store båd-indkøb i disse dage, så jeg melder pas Smile

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Skrevet kl. 16:55

Der har du fuldstændig ret !  Det er den Danske importør der står inde for at produktet overholder de Normer der er for sådanne både i Europa !

Derfor laver vi disse CE certificeringer hvor et uafhængigt labatorium foretager tests for at se om produktet overholder disse normer ! Når dette uafhængige labatorium har certificeret at det gør det, så har man som importør rygen fri !! Ellers hænger direktøren personligt på div. fejl ! Jeg ved ikke lige hvem der har lavet disse da jeg ikke har fået de nye certificater endnu, men selv bruger jeg meget SGS til div. test, det er et godt firma, de er lynende hurtige (ikke som Demko i gamle dage) man kan tit få lavet tests på 4+5 arbejds dage, afhængigt af hvor komplicerede de er !

Man kan også med fordel sende produkter fra Europ ud og få dem testet, det er langt billigere in I Europa, selvom SGS også har afdelonger der !

Vi arbejder skam ganske seriøst !

Det er nu ikke salg til private vi er ude efter, vi søger forhandlere, evt. bådudlejere som kan tage direkte fra fabrik !

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)