Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense og wordpress

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har lige nogle spørgsmål med hensyn til placeringer af adsense annoncer i wordpress.

1. kan man gå ind i index og post filen i editor og eksperimentere med adsense koden, sådan at den er imellem indlægene, eller er det ikke så simpelt?

2. på forsiden af bloggen, må man maks have x antal annoncer eller kan man bare have en i hvert indlæg?

mvh

Zullut


Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

ad 1) Hvis du har godt styr på din wordpress, så kan du godt hardcode adsense-koden i index-filen. Alternative metoder kan være at bruge forskellige Adsense-plugins eller temaer, der allerede har indarbejdet Adsense.

Du kan også lægge Adsense-blokke ind i sidebar ved at paste koden ind i en html-widget.

ad 2) Du skal sørge for, at du på enhver side på din blog overholde Adsense-reglerne for antal blokke. Dvs. højst tre normale blokke, også på forsiden. (herudover linkenheder og søgefelter).

Tilmeldt 17. Feb 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svaret, kender du nogle plugins der kan sætte det ind imellem indlæg osv. jeg har adsense manager, men det er kun til indlægget, widgets, og sider?

 

Jeg har forresten et sidste problem, når jeg bruger google til at lave links annoncer, vælger jeg hvilke farver og andre layout specifikationer, men de bliver ikke ført med ind i koden som jeg paster på hjemmesiden. hvad kan det skyldes?


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvad det skyldes at du ikke får formationen med på dine adsense.

Jeg bruger et adsense plugin som hedder WPAds, det kan bruges til andet end adsense og du kan lave forskellige grupper for eks Yahoo, Adsense, Affiliate!

Jeg har brugt det på min side om velgørenhed

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ingen grund til at rode i index-filen. Du kan finde en meget nemmere løsning.

Som allerede antydet er der nogle rigtigt gode plugins derude, som gør det hele for dig.

Jeg har prøvet flere, og min vurdering falder ud til fordel for Adman

:)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)