Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bank?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Min nuværende bank er uger om at svare på mails, læser regnskaber som fanden læser biblen, og forstår ikke budgetter. Der skal altså en ny bank til. Hvilke kan anbefales? Eller afdeling af bank?

Mvh Maria

Certificeret C5 forhandler. http://www.nordsoft.dk 

Sig du har set mig på Amino, og vi giver 10% rabat på timeprisen.

Fra København
Tilmeldt 29. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 10:32

C5 Bolig:

Hej Aminoer

Min nuværende bank er uger om at svare på mails, læser regnskaber som fanden læser biblen, og forstår ikke budgetter. Der skal altså en ny bank til. Hvilke kan anbefales? Eller afdeling af bank?

Mvh Maria

Hej Maria

Jeg er super glad for min bank, jeg har vestjysk bank i Århus. De læser mails og svare på få timer, forstår mine kringlede koncepter osv.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 11:02

Hej Maria,

Min erfaring er, at det er mindst ligeså vigtigt at du svinger med rådgiveren, som hvad der står over døren på hovedindgangen. Hvis der er dårlig kommunikation mellem dig og rådgiveren, er det jo ligegyldig hvad banken hedder, og hvilket ry de har.

Så prøv at snakke med nogle forskellige, gerne i lokalområdet, og se om ikke du finder et godt match.

mvh Carsten

Fra Storvorde
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 231
Fra  SAG-partners ApS Skrevet kl. 00:21

Hej Maria

Banker er ikke altid lette at overbevise, men til tider skyldes det også det oplæg der fremlægges og de argumenter der fremføres for at overbevise, at det fremlagte budget er i overenstemmelse med de muligheder fremtiden giver. I den sammenhæng og i den direkte forhandling med banker kan en evt. gennemgang af de budgetter og forudsætninger der ligger til grund for disse med en udefra kommende person være gavlig. Forholdet er jo at når du skifter bank vil en ny bank være på vagt overfor din begrundelse for at skifte, hvilket ikke gør det lettere. Er du interesseret i yderligere kan du kontakte mig på 29924519.

Mvh

Bertil V. Thomsen

Tilmeldt 16. Jan 09
Skrevet kl. 09:59

Problemet er at de slet ikke vil have fremlagt noget som helst. De er ligeglade med budgetterne, for deres firmapolitik er at når årsregnskabet har vist underskud, så vil de ikke finansiere driften med en kassekredit. Punktum.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:12

Niklas:

C5 Bolig:

Hej Aminoer

Mvh Maria

Hej Maria

Jeg er super glad for min bank, jeg har vestjysk bank i Århus. De læser mails og svare på få timer, forstår mine kringlede koncepter osv.

Vi har faktisk også vestjyskbank i Århus og er også super tilfredse.

Med lidt held har de også en filial på sjælland et eller andet sted, hvis det er tilfældet så har de i hvert fald min anbefaling.

Hvilken bank benytter i nu?

Mvh Peder

Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 00:40

Du bør besøge forskellige banker, og finde en rådgiver, hvor kemien passer.

Passer kemien ikke, kan det tænkes, at din sag altid ender i bunden af stakken på skrivebordet. Dette er selvfølgelig ikke heldigt.

Alternativt skal du kontakte din nuværende rådgivers chef, og anmode om rådgiverskifte. Dette er meget naturligt indenfor branchen.

Held og lykke!

Besøg www.finando.dk

... Danmarks nye forum med spørgsmål og svar indenfor netop din økonomi. Har du spørgsmål vedrørende investering, pension, skat, finanskrisen eller den nye skattereform, så besøg www.finando.dk.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:24

Finando.dk:

Alternativt skal du kontakte din nuværende rådgivers chef, og anmode om rådgiverskifte. Dette er meget naturligt indenfor branchen.

Ideen er ganske udemærket. Hvis du i dag har en privatkunderådgiver, kan du jo passende spørge om ikke du kan få en erhvervsrådgiver istedet. Det fik jeg dengang jeg startede som selvstændig. Det var faktisk banken selv der foreslog det...

mvh Carsten

Tilmeldt 16. Jan 09
Skrevet kl. 09:12

En virksomhed, der har et årsregnskab med underskud er ikke velkommen nogen steder. Jeg har haft ringet rundt for at få et møde, men bliver afvist så snart de har set regnskabet. Min nuværende bank har nu, som konsekvens af samme underskud, opsagt min kredit, både på erhvervsdelen og privatdelen.

Mvh Maria

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 18:34

Jeg har skælskør Bank, og har pt. ingen problemer i at forlænge kreditten, men kommer måske..
De har dog heller ikke den store lyst til at kreditten skal blive hvor den er, men da de har rigeligt med sikkerhed i min egen "kasse" bøjer de sig og lader den køre.

Så længe banken kan se de er sikret, burde det ikke give problemer med en kredit der er passende til firmaet.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)