Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til RSS på wordpress/facebook

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Jeg har en blog, og ønsker at få dette indhold på min facebook "fan side", samt at andre kan abbonere på mine indlæg via bloggen.Er der nogen der kan hjælpe med hvordan jeg gør det?

Fra 9830 Tårs
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Skrold antikvariat Antikvariske & brugte bøger, Militær- og krigshistorie samt historie generelt.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Folk kan i princippet abbonnere på dine indlæg via en RSS reader ved at bruge linket www.dinhjemmeside.dk/feed

Jeg vil dog anbefale at du går over og bruger Feedburner... en god service der også kan fortælle hvor RSS readere du faktisk har... og der kan du også sætte op, så folk kan få en auto mail når du laver et nyt indlæg...

 

Fra Viborg
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Til selve trækket fra din blog til Facebook, kan du ganske enkelt paste din rss-adresse ind i det dertil indrettede felt under "Noter" på Facebook. Så henter den alle de indlæg der lige nu ligger i dit feed, og fremover vil den automatisk smide nye indlæg ind i en note.

Det kommer naturligvis an på hvad du vil, og om du vil bruge notes til det, men det er en super-simpel løsning :)

Det foregår her:

http://www.facebook.com/editnotes.php?id=xxxxx&import

Erstat xxxxx med din sides Facebook id.

soelver.dk - freelance illustrator 

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg fundet, og det er det jeg vil bruge, men kan ikke finde ud af hvad min rss-adresse er... Er total lost på det her punkt...

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

prøv evt at give os linket til din hjemmeside - det hjælper altid på hjælpen.. :-)

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du selv sat din side op? Det lader til, at dit rss-feed på mystiskvis er forsvundet!Meget mærkeligt siden, at du bruger wordpress.

Kan I andre finde det?

Fra København
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, der dummede jeg mig. Var lidt for hurtigt på aftrækkeren...

http://oplevasien.dk/wordpress/?feed=rss

Jeg vil opfordrer dig til at gå ind på http://feedburner.com og klikke på "get started" og derefter følge instrukserne. På den måde får du et rigtig godt feed med mange admin-funktioner...

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)