Jeg skal til at lave en webshop med salg af fritidstøj, og søger en hurtig og billig løsning her i starten og vil designe et site senere, hos et proff. webfirma.
Jeg ønsker (om muligt):
Kortbetaling "Pæne" Url´er "brødkrummer" Anbefal produkt Vis relaterede produkter Kortbetaling på sitet (ikke ekstern windue)
Findes der en "webskabelon" som scannet, dandomain, surftown el. lignende, som kan anvendes, og hvad kan anbefales.
Jeg ved godt det ikke er det optimale, men når pengepungen ikke rækker her i starten, man man jo nøjes;-)
Jeg mener, at jeg kan tilbyde dig en pakkeløsning, hvor du kan få en webshop løsning til kr. 249,00 pr. mdr. Du kan i denne løsning selv lave et design i administrationen til en start , og evt. senerehen få lavet et webdesign hos vores designer.
Du kan også bestille en gratis demoshop i 30 dage her
Med venlig hilsen
Stefan Bech Jespersen NewAngle Software Marbækvej 6 6510 Gram
********************************************** Typegodkendt webshop til e-mærket
www.oscshop.dk er blevet typegodkendt til e-mærket. Vil du også have din webshop typegodkendt? Du sparer 50 % på på ansøgningsgebyret. Læs mere på www.oscshop.dk eller ring 73 82 00 22. **********************************************
Trådstarteren efterspørger et professionelt produkt. En professionel webshop kræver et lidt større budget end 400 kr. i opstartsgebyr og 15 kr. pr. mdr. efterfølgende.
Det jeg mener med indlægget er at de priser simpelthen er for billige og at trådstarteren skal passe meget på hvem han handler med. For der findes mange svindlere i denne kæmpe jungle.
Kan endelig godt se når jeg læser det igennem at det lyder ret uproffesionalt. Men det jeg mener er endelig bare at han sagens kan finde et webhotel til 15 kroner om måneden og at jeg kunne sætte en webshop op til ham for 400 kroner, da jeg er studerende og ligeså meget gør det for at lærer. Ved godt at det muligvis ikke bliver den mest profesionalle side for kun 400 kroner, men lyder hellere ikke som om han gider bruge særlig meget på sin shop til at starte med..