har du andre ting du sælger, sælger du dropshipping el engros til gode priser.
har du andre øst-ting du selv får lavet.
Hejsa.
Se venligst www.olsens-it.dk
Normalt er der ikke meget at gøre ved mine priser - ikke på harddiske ihvertfald - men adaptere, hdd kasser m.m. kan godt presses en smule ved volumenkøb - dog ikke ved dropshipping.
Den leveres med garanti og reklamationsret jvf købeloven - og samme garantibetingelser gælder selvfølgelig også for firmaer.
De kan hentes hele ugen på de fleste tidspunkter på mit kontor i Vendersgade ved Nørre Voldgade i indre by, København.
200kr excl momspr. stk så længe lager haves ! Der er desværre ikke mulighed for mængderabat da dette her er min bedste pris.
De kan også sendes. Som pakke for 75kr eller som brev for 48kr (KØBERS ANSVAR!!!).
Alternativt kan pakken sendes med GLS (også købers ansvar, men der er varen da i det mindste forsikret) for 40kr excl moms.
Skal du have sådan en tilsendt kan du sende dit navn og adresse til olsenit@gmail.com og indbetale pengene til konto 6610 4570640.
Ønsker du at afhente en kan du ringe og aftale nærmere på tlf. 2586 4573.
Hej Jørgen,
Du skriver i din annonce her at man kan afhente eller betale for fragten, på sin hjemmeside står der at du leverer gratis i hele Københavns området, skal jeg fortolke det sådan at det er ikke tilfældet på dette tidspunkt.
Jeg kunne godt tænke mig at købe 2 styks, og de kunne leveres i Lyngby hvis muligt
Den leveres med garanti og reklamationsret jvf købeloven - og samme garantibetingelser gælder selvfølgelig også for firmaer.
De kan hentes hele ugen på de fleste tidspunkter på mit kontor i Vendersgade ved Nørre Voldgade i indre by, København.
200kr excl moms pr. stk så længe lager haves ! Der er desværre ikke mulighed for mængderabat da dette her er min bedste pris.
De kan også sendes. Som pakke for 75kr eller som brev for 48kr (KØBERS ANSVAR!!!).
Alternativt kan pakken sendes med GLS (også købers ansvar, men der er varen da i det mindste forsikret) for 40kr excl moms.
Skal du have sådan en tilsendt kan du sende dit navn og adresse til olsenit@gmail.com og indbetale pengene til konto 6610 4570640.
Ønsker du at afhente en kan du ringe og aftale nærmere på tlf. 2586 4573.
Hej Jørgen,
Du skriver i din annonce her at man kan afhente eller betale for fragten, på sin hjemmeside står der at du leverer gratis i hele Københavns området, skal jeg fortolke det sådan at det er ikke tilfældet på dette tidspunkt.
Jeg kunne godt tænke mig at købe 2 styks, og de kunne leveres i Lyngby hvis muligt
Hilsen Anne
Hej Anne.
Der står nu ikke gratis - levering Koster som udgangspunkt 125kr - medmindre du køber alm. levering og jeg beslutter mig for at levere alligevel fordi den ligger på en eksisterende rute samme dag.
Jeg kan altså tilbyde dig at afhente varen mellem 10 og 22, at få den tilsendt for 75kr med postdanmark (eller evt. leveret hvis det ligger på ruten), eller betale 125kr incl moms og være sikker på at få den samme dag.
Er der andre der tolker "Udbringning i hele Storkøbenhavn samme dag !"
som at der er gratis levering? I så fald vil det nok være en god ide for mig at få det ændret :)