Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo & Hjemmeside.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa amino´er.

jeg har lige et spørgsmål til jer, og et problem.

Angry : det er jeg er ved at lave et logo til min hjemmeside.(  i Googlesketchup). Og der står jeg i det problem at jeg gerne vil ændre formatet til JPG istedet for skp. så jeg kan bruge det i "Adope PictureShop".  så vis i har et svar så læg det ind.

?: det er om nogen har nogle erfaringer med nogle webhosting firmaré.  (jeg har haft rigtig dårlige erfaringer med www.one.com . de dårlige erfaringer er at jeg ikke har kune bruge www.joomla.com corp.  så jeg vil høre nogle "ratings" af firmaerne.

hilsen jesperGeeked  

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 16:42

Her står der noget om hvordan du kan exportere: http://sketchup.google.com/support/bin/answer.py?hl=en&answer=36203

Hvis det bare er til web, kan du altid bare screendumpe, når du ser billedet f.eks. 1til1

Hilsen
http://jan-mikael-granner.dk

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 17:04

Du kan godt køre Joomla ved f.eks. one.com, men ikke udnytte den fulde funktionalitet pga. PHP-safmode. Systemet kan dog sagtens bruges alligevel. Du skal blot gøre de ting som kræver safemode off på en offline test-server, eller i stedet klare det manuelt.

Hvis du vil have den fulde joomla funktionalitet online, skal du kigge efter en anden webhost som har safemode off.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 17:09

Ja, Joomla KAN fungerer med safe_mode=on, men efter min mening er livet for kort til problemerne der opstår omkring det. Et ordentligt hostvalg fra start løser en del problemer, og gør arbejdet med Joomla til en "leg" :-).

Af danske hosts der kører safe_mode=off (eller frivilligt) kan nævnes

www.i123.dk
www.gigahost.dk
www.redhost.dk

Jeg har erfaring med alle, og de kører fint med Joomla.

Redhost er dedikeret Joomla hosting, og her får du maksimal performance, men du betaler også derefter.

Gigahost har haft en del sikkerhedsproblemer, men generelt fungerer det fint, og hvis du sørger for at have din backup iorden skulle det ikke være større problemer.

i123.dk er også fin, men deres kontrolpanel ligner noget fra før internettet startede, og er enormt rodet at finde rundt i. Men når først sitet og e-mails er kørende er det jo et mindre problem.

Tilmeldt 19. Nov 08
Skrevet kl. 17:55

Hejsa alle sammen.

1. jeg ar været inde på Google´s skethup side som du nævnte. og det der stod, hjalp mig ikke. men grunden til at jeg skal have "convertet" skp. til JPG. er fordi at der inde i Google sketchup er der en feature hvor man kan ligge "shadows" og jeg synes at det så kommer til at se pænere ud. men så mit firmas navn bliver også "shadows" og det vil jeg gerne beskære.(jeg bruger den gratis version af google sketchup) så det med at scren dumpe duer ikke helt.[:'(]

2. ja de siger at jeg kan (one.com). og jeg har prøvet med mit  "filezilla" program. og det virkede MEN det kom aldrig videre (ud til kontrol panelet). såå det virkede heller ikke.[:'(]

3. hvad er dine erfaringer med disse firmaér som du omtaler?

det her var en medelse til alle som hidtil havde skrevet.

hilsen jesperGeeked

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 18:00

Jeg holder mig til joomla snakken..

jesper ????:
2. ja de siger at jeg kan (one.com). og jeg har prøvet med mit  "filezilla" program. og det virkede MEN det kom aldrig videre (ud til kontrol panelet). såå det virkede heller ikke.[:'(]

Der kan jo være mange grunde til at det ikke virker som du ønsker. Det mest sandsynlige er nok at du gør et eller andet forkert. Løsningen må være at få en som ved hvordan det skal gøres til at hjælpe dig, eller selv lære hvordan man gør. Er du til sidstnævnte, kunne du tage og kigge på det videokursus lynda.com har lavet om joomla. Det kommer ret godt rundt om de fundamentale elementer. :)

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Tilmeldt 19. Nov 08
Skrevet kl. 18:12

jeg er stud.tek.pro.=studerende

og jeg har været inde på 6-7 hjemmsider omkring emnet. har gjordt det som der stod. upload. transmit. download to controel panel. og der sker ikke noget som helst. jeg har kontaktet www.one.com og de siger at det giver de ingen "rådgiver" de ikke om. de siger at jeg skal ind og prøve at læse mig frem.

og der er en anden "rådgiver" hos www.one.com der siger at de over hovdet ikke gør i joomla.com = man kan ikke bruge joomla.com.

og som at det hjælper.

hilsen jesperGeeked

Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 18:24

FileZilla + One = Godt.

Det skulle bare lige med  =D

Tilmeldt 19. Nov 08
Skrevet kl. 19:04

kære aminoer jeg har løst logo problemet.

MEN der det vigtiske spørgsmål: webhosting?

nogne erfaringer

priser

og kan man bruge joomla på de sider.

men det har indtil videre været gode ting der er kommet her i inlæget

hilsen jesperGeeked

logoét har taget mig 2/5 dage

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 20:56

Jeg synes allerede jeg har redegjort for mine erfaringer, mon ikke du skal læse mit indlæg igen.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)