Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

domæne/forum skal sælges.. til hvor meget?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der åbnet for PB'ere, havde ikke lige luret at man skulle det ;)

ja, det er bare et gratis phpbb forum, ikek så meget fancy der...

ang besøgende, så er det jo for nedadgående, men total  har ellers været:

visits/hits om dagen i gennemsnit for

2006   581/124918

2007   1510/141114

2008   1052/44354

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 11:59

lige en korrektion...

jeg har nu aktiveret de inaktive brugere, men idet jeg i starten slettede alle inaktive helt, så er det altså ikke oppe på de 2400+ medlemmer, men 1561 for at være helt nøjagtig :)

de figurerer dog så nu alle sammen på boardet. :)

Telefonpasning her.

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 14:34

jeg er blevet opfordret til også at skrive hits/visits for 2009, så de kommer her:

2009:

237/14589

:)

Telefonpasning her.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:01

Du er velkommen til at give mig besked, når du finder en pris du vil sælget dit forum for, for så er jeg måske interesseret.

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 09:00

jamen kom med et bud :-)

Kan da fortælle at det sidste jeg blev budt er 10.000 .

Jeg overvejer stadig...

Nu er der jo også lige det med jubii, så om det lige skal overståes først ved jeg ikke helt...

Telefonpasning her.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 22:09

Hej Mette,

Jeg er gammel bruger af din debat - og jeg ved nogenlunde hvad man burde få for forums. du skal ikke gå under 10K i hvert fald.

Forums er en svær ting at, få til at, få besøg - endnu sværre at, få op på væsentligt antal indlæg.

Mange går efter kun hvad siden køre ind af penge - og derved regner ud fra hvad de vil give dig for det...
i forums skal man også regne levetiden, antal indlæg og aktive brugere - da det er kvaliteten i det.  Du ligger også godt i søgeresultater for debat mm. Det kan sagtens bruges godt.

Så alt i alt - sælg ikke for billigt kun fordi du vil sælge. Så hellere vent lidt på en brugbar køber.

hilsen

Supply Chain blæksprutte

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 22:21

Hej

Som bestyrer af findsvar.dk, som ligger en smule brak, kan jeg fortælle dig at din indfaldsvinkel til dette ikke er helt korrekt.

Køber man dette her uden at ville gøre en indsats, kan man ligeså godt lukke butikken inden den er købt.

Derudover ville jeg nok overveje nogle tiltag, så der kom gang i biksen og når den så var deroppe af, ville jeg skyde den af.

Mette der er mange ting der kan gøres, siden skal bare flyttes over på en anden software og så skal der tilføjes lidt funktioner, så er du kørende.

Jeg ved fra tidligere da nogle af dine medlemmer kommer fra findsvar.dk, at de er gode til specielle evner, som er svære at finde på nettet :-)

mvh

Mogens

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 10:20

Jeg vil heller ike sælge for billigt, og 10K er lige i underkanten af hvad jeg havde forestillet mig.

Lige nu ligger besøgstallet på en tiendedel af hvad det ellers var da siden kørte bedst, og ja, jeg har da også overvejet om jeg ikke bare skulle give den en skalle og så selv få forummet op at køre igen.. jeg kunne før, så kan jeg vel igen ;)

Jeg tror ikke ny software er nødvendigt. Det kan godt være at det ser lidt skrabet ud med gratis phpbb, men altså det fungerer fint og folk er glade for det. Min erfaring siger mig at laver man for meget om på layout osv, så mister man brugere nærmere end at man får nye.

men jo, nogle flere mods på (især en portal), det ville være dejligt. Jeg har ledt lidt efter nogen som kan hjælpe mig med det, da min sædvanlige "tekniker" desværre har lidt travlt med andre ting, men det er nok også et område hvor jeg lige skal gøre lidt mere for det.

kejseren... hvem er du, er du den kejser jeg tror? evt svar i PB, er dødnysgerrig ;-)

Telefonpasning her.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)