Så gik der 5 år hvor jeg på godt og ondt drev siden www.din-debat.dk og nu er det ved at være nok. Forummet har været meget aktivt, men er det ikke længere, og min interesse er også dalende, derfor sætter jeg det til salg.
Der er en god sjat medlemmer, omend de fleste inaktive (incl dem der for tiden ikke er aktiveret er vi oppe på over 2400), men det jeg forestiller mig kunne være interessant for en evt køber er den fantastiske googleplacering vi har på søgeordet "debat".
Er der nogen der evt kunne give mig et fif om hvad siden kunne være værd, og hvis der er nogen der kunne være interesserede i at købe er de naturligvis også meget velkomne til at give et bud :) Siden sælges både som helt forum eller bare domænenavnet.
Siden har altid kørt uden reklamer, så jeg kan ikke sige hvor meget den evt kunne indbrunge hvis man tilførte disse.
Mvh Mette |
slet ikke nogen der vil hjælpe mig lidt på vej med en pris?
Eller er det bare så uinterssant som noget?
Hvis man vil gøre lidt for det KAN siden jo rent faktisk komme op at køre igen (og der kan tilføjes nogle features, lige nu er den jo meget rå og simpel), og der kan vel påregnes en reklameindtægt eller er jeg helt galt på den?